U biznis trci na Adi Ciganliji u kojoj je učestvovalo preko 7.500 takmičara, kompanija Smart Business Technologies bila je najbolja
Poslovna trka Schneider Electric Belgrade Business Run održana je u četvrtak, 21. septembra na Adi Ciganliji sa do sada najvećim brojem takmičara iz kompanija koje posluju u Srbiji.
U biznis trci i najvećem tim bilding događaju u našoj zemlji učestvovalo je preko 7500 takmičara. Nakon istrčanih 5 kilometara zaposleni su na Adi Ciganliji zasluženo uživali u najvećoj biznis žurci, a za sjajnu atmosferu bila je zadužen St. Louis Band predvođen Markom Louisom.
Najbrži tim trke u Beogradu je kompanija Smart Business Technologies, drugo mesto je osvojio Fakultet tehiničkih nauka, Univerziteta u Novom Sadu, dok je treće mesto osvojila kompanija Teletrader. Najbrži u muškoj konkurenciji bio je Dušan Krstić sa Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, a najbrža koleginica je Stefana Cerovina iz kompanije Basiq.io.
Najbrži direktor je Oliver Brack iz kompanije Where creativity meets technology, a prva direktorka na stazi bila je Milena Vučković iz firme Yunex Traffic. Najbrži HR menadžeri su Anita Ivanišević iz DPM Avala i Zsolt Mathe iz Mott MacDonalda.
Izvor: Dino HalilovićNajbrži medijski tim trke je United Media, a najbrojnija kompanija na trci je bila kompanija ZF Srbija sa čak 253 finišera koja je ujedno proglašena i Najfit kompanijom.
Marko Đuković, direktor centra za istraživanje i inženjering Schneider Electric HUB-a je povodom partnerstva sa najvećim i najodrživijim tim bilding događajem u zemlji rekao:
“Schneider Electric je već punih 10 godina pokrovitelj čuvenog maratona u Parizu, te je prirodno da smo partner i najvećeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Kao najodrživija kompanija na svetu mi kroz ovakva partnerstva želimo da utičemo na širenje svesti o zdravlju i zdravim životnim stilovima kroz trčanje, kao idealnom načinu rekreacije. Uz našu podršku na trkama koje su ove dve godine održane u Novom Sadu, Subotici, Nišu i Beogradu koristila su se inovativna tehnološka rešenja poput solarnih panela, pametnih klupa i reciklažnog sistema, jer je naša misija da Serbia Business Run za 5 godina postane potpuno održiv, najveći sportski događaj u regionu”.
Izvor: Dino HalilovićStefana Cerovina, najbrža koleginica je povodom pobede rekla: “Zadovoljna sam postignutim rezultatom i nagradom, nije mi bilo naporno jer u nedelju trčim maraton u Berlinu. Čestitam organizatorima jer su i staza i organizacija događaja iz godine u godinu sve bolji i bolji”.
Dušan Krstić, pobednik u muškoj kategoriji je posle trke izjavio: “Broj ovogodišnjih takmičara govori koliko ova trka postaje sve atraktivnija za zaposlene, mi već osmi put učestvujemo. I ovaj put se nisam štedeo”.
Schneider Electric, svetski lider u oblasti upravljanja energijom i ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu, i ove godine je partner najvećeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Kao najodrživija kompanija na svetu, Schneider Electric nastavlja da bude pokrovitelj ovog događaja, sa jasnim ciljem da do 2025. godine, Serbia Business Run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je potpuno održiv.
Izvor: Dimitrije VasiljevićRad na postizanju ovog ambicioznog cilja počeo je tokom 2022. godine, uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, pametnih solarnih klupa, reciklažnog sistema na svakoj trci, digitalnog startnog paketa i električnih punjača za trotinete. Ceo događaj je dodatno ozelenjen kroz Trku za šume, humanitarni događaj kroz koji su kompanije donirale 250 odraslih stabala, zasađenih na Savskom keju u Beogradu u decembru 2022.
Pored naslovnog sponzora partneri događaja su Intersport, Herbalife, Ball Packaging, Hyatt Regency, Consulteer, Merkur osiguranje i Fit Pass. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike. Do sada je na događajima učestvovalo više od 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.
Izvor: Dimitrije VasiljevićPostanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.