Biznis iRačun se otvara u roku od 30 minuta i spreman je odmah za korišćenje!
Moderan život je brz i prepun obaveza, te je veoma važno uštedeti vreme kad god nam se za to ukaže prilika. Kada pomislimo na poslove koji nam mogu uštedeti vreme, otvaranje poslovnog računa nije nešto što nam pada na pamet, već zamišljamo odlazak u filijalu, duge redove i puno papirologije. Međutim, u slučaju Raiffeisen banke, moglo bi da bude, pogotovo ukoliko imate svoj mali biznis.
Zapravo, za otvaranje Biznis iRačuna u Raiffeisen banci nije potrebna poseta filijali - sve se može završiti iz udobnosti svoga doma, potpuno onlajn - a kako bi preduzetnici i društva sa ograničenom odgovornošću sa jednim vlasnikom započeli čitav proces, nije potrebna ni velika papirologija.
Umesto toga, potrebni su samo stabilan internet, važeća lična karta ili pasoš, broj telefona registrovan u domaćoj mreži i uređaj sa kamerom za kratak video razgovor, nakon čega će poslovni račun biti spreman za korišćenje u roku od samo 30 minuta.
Izvor: SmartLife / Raiffeisen BankaOni koji otvore Biznis iRačun odmah dobijaju pristup mBanking i eBanking aplikacijama putem telefona ili računara, što znači da potpuno bezbedno i lako mogu upravljati svojim računom, bez odlaska u banku, čak i pokretu. Najbolje od svega - održavanje tekućeg računa je u prvih godinu dana besplatno, a održavanje digitalnih usluga je besplatno tokom trajanja ugovora.
Kako bi pristupili brojnim funkcijama i upravljali finansijama u pokretu, pravnim licima i preduzetnicima je na raspolaganju mobilna aplikacija Moja mBanka biznis, u kojoj se logovanje i plaćanje autentifikuje unapred odabranim četvorocifrenim PIN-om, a na raspolaganju je i mogućnost aktiviranja biometrijskih rešenja kao što su skeniranje otiska prsta ili prepoznavanje lica.
Podržane su sve vrste dinarskih i deviznih plaćanja, uvid u stanje i promet po svim računima, preuzimanje i lako deljenje izvoda, kao i pravdanje deviznih priliva i menjačke transakcije. Dostupna je i mogućnost plaćanja skeniranjem IPS QR koda, ali i IPS Instant plaćanja kod trgovaca koji ih podržavaju. Pored praćanja statusa i storniranja naloga, tu je i mogućnost uvoza paketa naloga i rad sa paketima naloga koji su napravljeni preko web aplikacije, između ostalog.
Nije važno ni koji pametni telefon koristite, jer je Moja mBanka biznis mobilna aplikacija dostupna u svim najvećim prodavnicama aplikacija, a to su App Store, Google Play Store i AppGallery.
/PROMO TEKST/
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.