Facebook i Instagram blokirali Signal kampanju u kojoj su ove dve platforme razotkrivene po ko zna koji put.
Signal je jedna od aplikacija koja je najviše profitirala zbog kontroverzne WhatsApp odluke da deli podatke sa Facebook platformom.
Kako se približava 15. maj i zakazano spajanje pomenutih aplikacija tako i kampanja Signal aplikacije protiv ovog poteza postaje sve oštrija i očekivanja nekih stručnjaka su da Signal to mudro koristi, jer će tek da bude “navala“ na ovu aplikaciju tokom i nakon spajanja WhatsApp i Facebook sistema.
Kako bi korisnicima “otvorio oči“ po ko zna koji put Signal je na Instagram i Facebook plasirao kampanju putem plaćenih oglasa u kojima je razotkrio neki kažu, a mi bismo rekli ponovio, sve ono što Facebook i Instagram rade s našim ličnim podacima.
“Ovu reklamu vidite jer ste trener pilatesa novajlija i potpuno ste otkačeni“, “Ova reklama uzela je vašu lokaciju kako bi iskoristila to što ste u La Jolla mestu“, “Zanimaju vas blogovi o roditeljstvu i razmišljate o LGBTQ usvajanju“ samo su neke od poruka u reklamama koje je Signal plasirao na IG i FB aplikacije i sajtove. Svaka reklama je bila sačinjena od činjenica koje Facebook i Instagram znaju o osobi koja ih gleda i odnosila se isključivo na nju - drugoj osobi prikazane su reklame relevantne za ono što one predstavljaju na internetu tj. za ono što algoritam ciljanog marketinga misli o njima.
“Kompanije kakve su Facebook ne stvaraju tehnologiju za vas, one grade tehnologiju za sakupljanje vaših podataka. Sakupljaju sve što stignu sa Instagram, WhatsApp i Facebook platformi kako bi prodavali vaša interesovanja zainteresovanim trećim stranama“, stoji na blogu Signal aplikacije.
Signal tvrdi da se sve u vezi sa ovakvim kompanijama i njihovim načinom poslovanja zasniva na činjenici da se zanemaruju sitna slova i uslovi korišćenja napisani rogobatnim jezikom, koji gotovo svakog odbija, a to je učinjeno s namerom da bismo svi samo skrolovali na brzinu kroz to i prihvatili sve. A to je greška! Internet bi postao mnogo netolerantnije mesto po pitanju ovakvih stvari kad bi sve bilo napisano normalnim, prirodnim jezikom i kad bi ljudi znali tačno na šta sve pristaju.
Kad je neko iz Facebook i Instagram tima otkrio šta Signal radi sve reklame su zabranjene i povučene i zabranjen je pristup sa profila sa kog su reklame plasirane. U toj kompaniji ovo objašnjavaju tako što zaključuju da je Facebook pravilima zabranjeno da se korisniku prikaže istina i da Facebook mašinerija ne želi da korisnik zna kako se njegovi podaci koriste.
Dakle, kompanija je voljna da trećoj strani proda podatke o korisnicima, kako bi im ona plasirala reklame na osnovu kupljenih podataka, ali ne želi da korisnici to znaju. Tako to funkcioniše, ako je suditi po ovom zanimljivom Signal eksperimentu…
Kako biste vi reagovali kad bi vam se prikazala reklama sačinjena od podataka isključivo o vama - šta bi sve tamo pisalo, da li biste voleli to da doživite i osetite?
Razmislite, odgovorite nam u komentarima!
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.