Forma standardnih pametnih telefona ustalila, pa proizvođači imaju sve teži posao da osmisle prepoznatljiv dizajn uređaja.
Pametni telefoni su prešli dug put od svojih početaka, menjajući svoju formu i izgled u procesu. Ukoliko današnje telefone uporedimo sa onima iz kasnih 2000-tih i ranih 2010-tih, najveću razliku možemo da vidimo u dve stvari - današnji telefoni su veći, a ekrani ovih uređaja prekrivaju gotovo celu prednju stranu.
Čini se da se forma standardnog pametnog telefona ustalila, pa proizvođači imaju malo prostora da svoje nove uređaje učine prepoznatljivim i drugačijim od konkurenata na tržištu. U budućnosti, na prednjoj strani možemo očekivati samo stanjivanje ivica ekrana, ali ivice samog telefona, kao i poleđina, su prostor po kojem proizvođači daju sve od sebe da se istaknu.
Bilo da je u pitanju izbor materijala, primena novih boja ili interesantnih rešenja, poput providne poleđine i LED traka kao na Nothing phone (1) uređaju, pronaći inovativni dizajn postaje sve teže. Ipak, nije retkost da sam trud dizajnera padne u vodi, jer je mnogim kupcima važnije da zaštite svoj telefon i prekriju ga maskom nego da se dive dizajnerskom rešenju.
U našoj potrazi za idealnim prosečnim telefonom, juče smo vas pitali da li ste verni jednom proizvođaču telefona, a danas nas zanima koliko vam je bitan dizajn pri izboru novog uređaja.