Moćna mašina

PRVI ANDROID TELEFON S MAGNETNIM PUNJENJEM: 16 GB RAM, jedan terabajt memorije i moćne kamere

Još uvek se ne zna da li će se i kada telefoni pojaviti na globalnom tržištu, što znači da bi mogli da budu nedostupni izvan područja Kine.

ZTE nubia Z40 Pro
Izvor: Smart Life/ @Sami Luo Tech

Model ZTE Nubia Z40 Pro je zvanično predstavljen u Kini, a ograničeno Gravity izdanje je prvi Android telefon s magnetnim bežičnim punjenjem.

Novi Z40 Pro donosi 64MP Sony IMX787 senzor sa 35 mm objektivom, te je prvi Nubia smartfon s ovom kamerom.

Tu je i AMOLED displej od 6,67 inča sa Full HD+ rezolucijom, te stopom osvežavanja ekrana od 144 Hz.

Radi uz pomoć najnovijeg Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 čipseta, a dolazi s tri RAM kapaciteta – 8 GB, 12 GB i 16 GB i četiri kapaciteta prostora za interno skladištenje – 128 GB, 256 GB, 512 GB i 1 TB.

Na zadnjoj strani su tri kamere – glavna od 64 MP koja ima otvor blende f./1.6 7P i objektiv s OIS, periskopska telefoto kamera od 8 MP sa 5X optičkim zumom i ultraširoka kamera rezolucije 50 MP, a prednja selfi kamera ima 16 MP.

Pogledajte galeriju:

Poseban akcenat je stavljen na magnetno punjenje za Nubia Z40 Pro, ali ga neće imati svi telefoni, već samo ograničeno izdanje Gravity, koje dolazi sa nešto manjom baterijom od 4.600 mAh, a podržava i 66W brzo punjenje putem kabla. Ostali modeli stižu s ćelijom od 5.000 mAh, podrškom za žično punjenje od 80 W, ali bez magneta za punjenje na zadnjoj strani.

Radi uz pomoć Android 12 verzije operativnog sistema, a ima i USB 3.1 port sa USB-C konektorom, NFC i skener otiska prsta ispod ekrana. Ističe se da nedostaju micro SD port i 3,5 mm audio priključak.

Pogledajte kako izgleda novi telefon:

ZTE nubia Z40 Pro Unboxing [English]
Izvor: Smart Life/ @Sami Luo Tech

Cene modela iz serije ZTE Nubia Z40 Pro počinju od oko 480 evra za varijantu s 8/128 GB memorije, a najjeftiniji model iz Gravity Edition košta 609 evra i dolazi s 12 GB RAM-a i 256 GB prostora za skladištenje podataka. Još uvek se ne zna da li će se i kada telefoni pojaviti na globalnom tržištu, što znači da bi mogli da budu nedostupni izvan područja Kine.