Jeste li čuli za COOLPAD? Ako niste, sada ćete!
Sa gotovo 100 miliona uređaja isporučenih širom sveta tokom prvog kvartala 2015, i brendovima koji dolaze uglavnom iz Kine, kinesko tržište će svakako privlačiti pažnju narednih nekoliko godina, jer će upravo to tržište postavljati trendove.
Svi proizvođači pokazuju duge liste specifikacija, utrkuju ko će predstaviti ekran veće dijagonale ili u telefon ubaciti više memorije, ali šta je korisniku zaista važno? Cena? Dizajn? Ili je to ipak kamera? Kao što znamo iz izveštaja, mnogo je karakteristika koje privlače pažnju, ali da li su svi spremni da daju bogatstvo za telefon? Da li znate koliko vam je piksela potrebno da biste napravili dobru fotografiju, ili da li zaista znate koliko jezgara vaš telefon ima ili koristi?
Za većinu naših dnevnih aktivnosti na telefonima potrebne su samo dual core opcije, dok ostatak jezgara vašeg telefona čeka svoju priliku, uz izuzetak onih koji telefon koriste za intenzivno igranje.
Ako se vratimo na priču o industrijskim trendovima, pre samo mesec dana, u julu 2015, najveći kineski online video striming provajder, LeTV (www.letv.com), kupio je na berzi Hong Konga akcije dugogodišnjeg proizvođača pametnih telefona Coolpad LTD (www.coolpad.com) vredne 350 miliona dolara i tako postao drugi najveći akcionar ove kompanije vredne milijarde dolara. Bogat sadržaj LeTV-a, u budućnosti dostupan na Coolpad uređajima, obezbediće novu brzinu, ali će i pokazati potpuno nov način korišćenja pametnih telefona. Ne samo da će krajnji korisnik imati mogućnost da koristi svoj telefon kao TV, već će sadrža postati još važniji.
Coolpad, četvrti najveći proizvođač, a ujedno i sedmi najveći brend pametnih telefona globalno, među vodećim je igračima na tržištu pametnih telefona od 2003. Elegantni modeli, materijal i dizajn, obezbeđuju „premium“ iskustvo za svakog korisnika. Coolpad veruje da su pametni telefoni način na koji živimo, dajući korisnicima mogućnost da personalizuju svoje uređaje.
Koncentrisana posebno na korisničko iskustvo, kompaniji Coolpad je imperativ da sve što radi na polju naučnih i tehnoloških inovacija mora biti povezano sa suštinom brenda i ličnošću korisnika. Za Coolpad, posedovanje Cool telefona je samo početak odnosa korisnik-kompanija. Vaše fotografije, sadržaji, dokumeti i aplikacije su ono što vaš uređaj čine „cool“.
Coolpad poseduje preko 5.000 patenata u vezi sa mobilnim aplikacijama, bežičnom i LTE tehnologijom, telekomunikacijama, tehnologijom dual SIM kartica, što ga čini jednim od najvećih inovatora na tržištu pametnih telefona.
CoolPad planira dolazak na evropsko i srpsko, kao i regionalno tržište u avgustu 2015, i najavljuje da će Coolpad doći na tržište Evrope preko kompanije TCCM (www.tccm.com).
Ipak, koja vrsta uređaja će biti ponuđena na evropskom tržištu još uvek je tajna, ali imajući u vidu dosadašnju istoriju proizvodnje kompanije Coolpad, definitivno možemo očekivati LTE telefon, „cool“ dizajn i „cool“ cenu.
Čekamo komentare ispod i na Facebooku, Twitteru i instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.