Najvažnije je ŠTA pišete na Facebooku! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najvažnije je ŠTA pišete na Facebooku!

Facebook će sortirati objave u News Feed-u na osnovu vremena koliko su vaši prijatelji proveli gledajući ih.

  Izvor: Facebook

Facebook ima ideju kako da sazna šta vam se dopada a šta ne od objava u News Feed-u, čak iako niste kliknuli na Like dugme. Kompanija će početi da meri koliko dugo gledate objave, fotografije, i koliko ih često komentarišete u News Feed-u. U suštini bi ovako funkcionisalo: Ako se zadržavate na nečijem statusu i ako ste ga pročitali nekoliko puta, verovatno vam se takav sadržaj dopada. Pošto vas zanima objava, videće je i vaši prijatelji.

Sa novim algoritmom koji će biti u upotrebi u narednim nedeljama, objave će biti promovisane u vašem News Feed-u ne samo ako su mnogo lajkovane, komentarisane ili podeljene, nego kada i vaši prijatelji budu provodili dosta vremena gledajući i čitajući ih. Na svu sreću, Facebook neće koristiti univerzalnu skalu za merenje onoga šta se računa kao čitanje statusa, a šta kao prelistavanje vesti. Umesto toga, softver će moći da vidi koliko dugo gledate određene objave u poređenju sa drugim. Ako jednu pogledate pet puta više od druge, verovatno vam se i dopada.

Iz kompanije kažu da će uvrstiti i vremenske informacije kako bi unapredili News Feed. Na blogu su objavili da su oni koji su sprovodili istraživanje rekli kako su naučili da „ako neko nije lajkovao, komentarisao ili podelio vest u svom News Feed-u, ne znači da mu ona nije zanimljiva“. Takođe, dodali su i „da ponekad ljudi žele da vide vest u vezi sa nekim ozbiljnim događajem, ali ne žele da lajkuju ili komentarišu takvu vest“. Za sve one koji ne koriste Like dugme, ovo i nije neko veliko otkriće. Sve u svemu, dobro je da Facebook konačno uzima u obzir neke stvari, navodi The Verge.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA