Poznati gigant gasi smartfon odeljenje? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Poznati gigant gasi smartfon odeljenje?

Japanska kompanija prolazi kroz težak period transformacije i sve je moguće, pa i napuštanje smartfon i TV biznisa ili njihova prodaja.

  Izvor: MONDO/Marko Čavić.

I dok se mi spremamo za Barselonu, gde ćemo 2. marta prisustvovati Sony konferenciji za novinare na najvećem Sajmu mobilne telefonije MWC 2015, iz Japana, preko ZDNet portala stiže vest da Sony razmišlja o povlačenju iz smartfon i TV biznisa. Razlozi su prosti - uložen novac se ne vraća, konkurencija je ogromna i tržište se potpuno promenilo.

Direktor Sony kompanije, Kauco Hirai, u izjavi za Rojters naglasio je da se strategija kompanije sa sledećom poslovnom godinom menja i da će fokus biti na povećanju profita i ulaganju u rast. Prema tom izvoru Sony više neće "gurati" prodaju u odeljenjima gde ona već neko vreme ne ide po planu - u smartfon i TV segmentu. Ipak, direktor Sonyja, prema ovom izveštaju, nije još uvek potvrdio odluku o tome da će izaći iz tog biznisa, pa se navodi i da je u igri opcija za prodaju ovih odeljenja ili makar pronalaženje partnera za nastavak razvoja spomenutih odeljenja.

Apple i Samsung uzdrmali su Sony na poljima gde je nekad japanski gigant dominirao i pad tržišnog udela je sve veći, a kompanija ne nalazi način da se vrati. Tako je ugašena i Sony VAIO linija, koja je odvojena od Sonyja i sada posluje kao potpuno nezavisna, samostalna kompanija, koja nema veze sa japanskom "maticom".

Sonyjev košmar sa hakerima još uvek nije gotov, a prema izvorima koje smo pomenuli samo je u smartfon diviziji u prethodnih nekoliko nedelja otpušteno preko 2.100 ljudi.

Da, teško je biti Sony ovih dana... Videćemo šta će biti do kraja priče. Šta vi mislite?

Čekamo vas i na Facebooku!

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA