Da li koristite lični telefon i za posao? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li koristite lični telefon i za posao?

Kompanija Samsung predstavila istraživanje o korišćenju mobilnih uređaja u privatne i poslovne svrhe, što je dobra prilika da saznamo kakva je situaccija kod vas po tom pitanju.

  Izvor: Promo.

Kompanija Samsung Electronics predstavila je studiju koja je obuhvatila 4.500 zaposlenih, na temu upotrebe mobilnih uređaja u privatne i poslovne svrhe kod evropskih službenika. Istraživanje pod nazivom ”Izveštaj o bezbednosti inspirisan ljudima“, otkriva nove veštine koje im omogućavaju da usklade svoj poslovni i privatan život, uz pomoć tehnologije koju koriste.

Tri četvrtine radnika koji su učestvovali u Samsungovom istraživanju mešaju privatni i poslovni život, tako što obavljaju privatne poslove u radno vreme (75 odsto) i poslovne zadatke tokom slobodnog vremena (77 odsto). Skoro jedna trećina veruje da im to pomaže da bolje upravljaju svojim privatnim obavezama, a isto toliko ispitanika navodi da im to smanjuje nivo stresa.

Naglašavajući ključnu ulogu mobilnih uređaja u privatnom i poslovnom životu, evropski službenici u proseku imaju oko 10 personalnih aplikacija kao što su Facebook, Whatsapp ili Candy Crush, na svojim poslovnim pametnim telefonima, a osam aplikacija koje imaju veze sa poslom poput Microsoft Outlook ili Lync na svojim privatnim smart telefonima. Više od četiri od deset ispitanika (41 odsto) koriste isti pametni telefon za poslovne i lične svrhe, a 32 odsto koristi isti poslovni telefon za oba tipa aktivnosti.

Naše istraživanje pokazuje da potreba za jasnim granicama između poslovnih i privatnih podataka nikad nije bila veća. Upravo zbog toga Samsung KNOX dobija na značaju: dopušta zaposlenima da prelaze sa personalnih na poslovne aplikacije zaštićene lozinkom na istom uređaju. Dobra vest za kompanije jeste da 70 odsto naših ispitanika kaže da imaju veću svest o bezbednosti u odnosu na isti period pre godinu dana, a 95 odsto njih je kao posledicu toga preduzelo mere kao što su promena poslovnih ili ličnih lozinki“, izjavio je Rob Or, potpredsednik poslovne jedinice za korporativno poslovanje u kompaniji Samsung.

Studija otkriva i postojanje veoma sposobnih i tehnički veštih zaposlenih koji koriste tehnologiju po svom izboru da obave posao, bez obzira na ograničenja. Više od četvrtine svih ispitanika koristili su sopstvenu tehnologiju da zaobiđu prepreke koje nameće njihova firma kako bi odradili posao. Gotovo tri od deset ispitanika koriste svoje lične uređaje u kancelariji za posao iako nisu svesni da li je to zapravo dozvoljeno, dok više od polovine ispitanika ne zna da li njihova kompanija ima posebne propise koji se tiču mobilne bezbednosti.

Samsungova studija sugeriše da mnogi zaposleni koriste tehnologiju kako bi uskladili privatan i poslovni život. Milenijumska generacija (od 18 do 34 godina) predstavlja prirodne pokretače tog trenda, pri čemu koriste svoju urođenu digitalnu inteligenciju kako bi IT radio u njihovu korist. Istraživanje ove vrste je od neprocenjivog značaja jer krči put ka inovacijama, kako u bihevijoralnim i tehnološkim, tako i u privatnom životu. Evropske organizacije treba da usklade svoju tehnološku strategiju i poslovnu i bezbednosnu politiku, imajući takvo ponašanje zaposlenih na umu“, izjavio je dr Dimitrios Civrikos, psiholog za ponašanje potrošača i poslovnih ljudi na londonskom Univerzitetskom koledžu.

Obrazovanje osoblja o bezbednoj upotrebi kompanijskih podataka sve više dobija na značaju, posebno kada se uzme u obzir to da će krajem ove godine biti usvojen propis Evropske unije o opštoj zaštiti podataka, koji predlaže da kazne koje idu do 100 miliona evra ili 5 odsto godišnjeg svetskog obrta treba da se nametnu onim kompanijama koje krše pravila time što ne obrađuju podatke na bezbedan način.

Kakva je situacija kod vas - odgovorite na anketu i potražite nas na Facebooku.

Da li koristite lični telefon u poslovne svrhe?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA