LinkedIn, jedna od retkih društvenih mreža koja omogućava da saznaš ko ti je gledao profil, sada ima još bolje opcije za to!
LinkedIn je nedavno uveo nove opcije na profilima svojih korisnika pa su sada tu dva odeljka - "ko ti je gledao profil" i "kako se rangiraš među svojim kontaktima". Oba se prate takoreći uživo i korisnicima pružaju jasniju sliku zašto je neko gledao njihov profil, pa čak i šta je osoba koja je svraćala gledala.
Pored tačnog broj korisnika koji su pogledali profil, LinkedIn daje i mogućnost praćenja popularnosti profila, čime se prosečno bave oni koji su profil pregledali, iz koje su "branše", kao i koliko su osvežavanja korisničkog profila doprinela novim pregledima. Recimo, potvrđeno je da se broj pregleda profila povećava u skladu sa povećavanjem količine informacija koje se u profil ubace - svaka nova informacija donosi i nove preglede profila.
LinkedIn je uveo i posebne savete koji korisnicima mogu pomoći u promociji profila, a tiču se, recimo učlanjenja u posebne grupe od kojih bi korisnik mogao da ima koristi. Što se opcije rangiranja tiče, ona će svima koji je pogledaju pokazati na kojem je mestu njihov profil od broja prijatelja koji imaju na LinkedIn mreži, kao i koji su profili najpopularniji.
Ono na šta još LinkedIn skreće pažnju za privlačenje većeg broj pregleda profila jeste dopunjavanje biografije, dodavanje veština, učlanjenje u grupe i redovno i smisleno objavljivanje statusa na mreži.
Pogledajte video u nastavku i pročitajte još novosti na MobIT Facebook stranici!