Kako je ekspanzija pametnih telefona i tableta uticala na navike potrošača i do kakvih promena je to dovelo u eri digitalnih komunikacija?
Podnaslov ove vesti samo je jedna od tema o kojima će se diskutovati 7. maja u Domu omladine, na četvrtoj Digital Day konferenciji "Povezani u pokretu" (Connected in Motion).
"Ekspanzija društvenih mreža je za kratko vreme donela velike promene u načinu oglašavanja na online platformama. Dvosmerna komunikacija postavila je nove standarde u razumevanju oglašavanja, a sadržaji koji promovišu određeni brend, moraju se prilagoditi novim uslovima. Potrebno je izazvati interakciju sa potrošačima, njihovo angažovanje, što podrazumeva nove i kreativne pristupe koji će pre svega privući potrošače da se uključe u komunikaciju", rekla je Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka IAB Srbija.
U okviru konferencije međunarodni i predavači iz Srbije će podeliti svoja iskustva i načine kako da se u moru informacija kojima su korisnici izloženi, pronađe pravi pristup i "uhvati" pažnja potrošača kako bi se poslala željena poruka. Komunikacija putem novih medija predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake i jedino konstantnim usavršavanjem i praćenjem trendova može se ostati u tržišnoj utakmici.
Program i predavače konferencije "Povezani u pokretu" (Connected in Motion) možete videti na sajtu IAB Srbija. Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem online prijave na sajtu IAB Serbia.
MONDO MobIT biće tamo da izveštava i uhvati sve zanimljivosti, a do tada nas pratite i preko Facebook MobIT profila!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.