Kompanija Google otvorila je prve centre podataka u Aziji, na Tajvanu i u Singapuru, u nameri da učvrsti osnovu za dalje širenje aktivnosti u toj regiji.
Google se na taj potez odlučio zato što u Aziji, gde živi više od polovine svetske populacije, sve veći broj ljudi ima pristup internetu.
Zahvaljujući novim centrima, korisnici u regiji imaće brži i pouzdaniji pristup Googlovim alatima i uslugama, kazao je potpredsednik centara podataka, Joe Kava, na njihovom blogu.
Zahvaljujući naglom povećanju broja korisnika interneta, Azija je postala ključno tržište za internet firme. Tako Kina, najveća azijska privreda, ima više od 500 miliona korisnika interneta i najveće je svetsko internetsko tržište.
U Indiji, drugoj najmnogoljudnijoj zemlji u svetu, broj korisnika udvostručio se u prošle dve godine, na 200 miliona. Prema podacima Googla, ta stopa rasta u SAD-u dostignuta je tek u šestogodišnjem razdoblju.
Kompanija dugoročno planira da u tajvanski centar uloži 600 miliona dolara.
Vidimo se i na našoj Facebook MobIT stranici, gde vas čeka gomila "mobilnih" fotki i vesti!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.