Tvitomanija, ili Tvitoslavija kako su je interno nazivali, od 8. do 12. maja u Novom Vinodolskom okupila je oko 600 učesnika iz cele regije.
U tri dana koliko je trajao program, na tri scene, više od 100 predavača je razmatralo prednosti i mane korišćenja društvenih mreža u politici, novinarstvu, turizmu, kao i o prednostima koje kompanijama donosi aktivno i kvalitetno prisustvo na platformama Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, FourSquare, Pinterest, Tumblr itd.
Twitter je, kao društvena mreža, uspeo da poveže ljude koji imaju razvijen biznis i okrenuti su ozbiljnijem načinu komuniciranja, smatra hrvatska pevačica i aktivna tviterašica, Nina Badrić.
Najviše se pričalo o upotrebi Twittera kao medijskog kanala i sve većoj brzini komuniciranja i informisanja, međutim, zaključak rasprave je bio da će proći još dosta vremena pre nego što mediji počnu da liče na one za Zapada.
Pored mnogobrojnih predavanja, bilo je i prilika za poslovne sastanke i umrežavanje u kopleksu Novi Spa Hotels & Resort koji je bio domaćin ove konferencije. Spa centar i otvoren bar gde se održavao večernji program iskorišćeni su i kao dodatne koferencijske sale. Svi prisutni mogli su da komentarišu i direktno učestvuju u programu putem tweet wall-a na kome su se projektovale objave sa Tvitera pod oznakom #tvitomanija.
O moći promocije uz pomoć Interneta govori i statistika dobijena putem servisa za praćenje društvenih mreža Peekmedio, koja broji za sad 4.217.578 pregleda svih objava u vezi sa Tvitomanijom i 21.507.458 pratioca autora tih objava.
Organizatori najavljuju sličnu konferenciju krajem godine, pošto se pokazalo ogromno interesovanje u sferi onlajn poslovanja.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.