Ako pitate direktora nekadašnje RIM kompanije to nije daleko od istine. Poučen ranijim iskustvom, propašću PlayBooka, čelnik BlackBerryja već je otpisao tablete.
Nekada kompanija RIM, sada BlackBerry, 2011. godine je tržištu predstavila svoj jedini model tableta pod nazivom PlayBook, ali bez ikakvog uspeha. Očajna prodaja, koja je kvartalno iznosila oko 200.000 primeraka, nije popravljena ni nakon značajnog “rezanja” cene.
Kupci širom sveta verovatno se ne bi složili sa ovim stavom, jer statistika pokazuje upravo suprotno - da prodaja tableta nezadrživo raste. MONDO portal je istraživao kretanja na domaćem tržištu i došao do podataka da je u pojedinim maloprodajnim lancima IT opreme prodaja tableta porasla i za 600 odsto!
Kanadska IT kompanija je u poslednjih nekoliko godina zabeležila ogroman pad prodaje smartfona, koji su nekada držali gotovo 50 odsto američkog tržišta. Nakon što je Hajns početkom 2012. godine došao u RIM (Reseach In Motion), kompanija je preduzela niz mera za povratak na scenu, a najznačajniji novitet je izlazak dva nova modela sa operativnim sistemom BlackBerry 10.
Prvi model, BlackBerry Z10, MONDO portal je već testirao. Taj smartfon, koji ima ekran osetljiv na dodir, predstavljen je u januaru ove godine, dok će drugi - Q10 - sa QWERTY tastaturom biti dostupan tokom ovog meseca.
(MONDO - agencije)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.