Kompanija traži da Google prestane neovlašćeno da zahteva i sakuplja podatke korisnika, kako bi im “uvaljivao“ reklame - upoznajte Scroogled!
Ciljani marketing i zvanično je Googlu u EU regionu pravio probleme i kompanija je zaista imala problema sa optužbama povodom zaštite podataka i privatnosti svojih korisnika, pa se čini da je Microsoft udario Google tamo gde ga najviše boli i gde je najranjiviji.
Ima ovde istine, nije da Microsoft puca u prazno.
Umesto GMail servisa Microsoft vam predlaže da koristite redizajnirani i osveženi Outlook, koji ne sadrži reklame i kako u kompaniji kažu – nikada i neće. Inače, Outlook smo nedavno predstavili, a u međuvremenu je doživeo još nekoliko poboljšanja, između ostalih i integraciju sa SkyDrive servisom. To znači da, pored uobičajene kvote za mejl saobraćaj na raspolaganju imate i dodatnih sedam GB Cloud prostora za skladištenje bilo kojih vrsta podataka i multimedije. Prednost ove “simbioze“ jeste ta što je možete koristit i putem mobilnih aplikacija.
Da li razmišljate da zamenite GMail nekim novim servisom i da li vas zaštita privatnosti brine? Ukoliko ste već odlučili da se “odselite“ iz Google jata, peticija protiv GMaila vas čeka na SCROOGLED linku.
(Marko Čavić, MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.