Za eBay nema krize: Rast prodaje 18 odsto | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Za eBay nema krize: Rast prodaje 18 odsto

Prodaja na eBayu tokom poslednja tri meseca 2012. godine porasla za 18 odsto, na 3,9 milijardi dolara, zahvaljujući kupovini preko pametnih telefona.

Izneti podaci premašili su sva očekivanja analitičara, posebno što je onlajn kupovna pokazala snažan trend tokom perioda Božića, prenosi BBC. Profit je pao za 62 odsto, na 757 miliona dolara, u poređenju sa 2011. godinom, ali je tada cifra bila veća zbog prodaje Skypea (eBay je 2005. pripojio Skype sebi).

Prema izjavama iz ove kompanije, PayPal odeljenje generiše najveći rast.

U poslednjem kvartalu, prihod od plaćanja usluga je iznosio 1,54 milijarde dolara, što je za 24 odsto više nego prethodne godine. Tržišno odeljenje, gde se i odvija najviše kupovina na eBayu, je u poslednjem kavrtalu ostvarilo prihod od 2,05 milijardi dolara, što je 16 odsto više nego poslednjeg kvartala 2011. godine.

Poznat je da eBay zarađuje tako što naplaćuje naknadu za svaku prodatu stvar, i prima naknadu za svako plaćanje koje se obavi putem PayPal usluge, koja bi uskoto trebala da stigne u Srbiju.

Na ''Sajber ponedeljak'', koji se tradicionalno označava kao pocetak praznične kupovine, udvostučila se prodaja preko eBay mobilne aplikacije, u odnosu na prošlu godinu. Obim mobilnog plaćanja preko PayPala se gotovo utrostručila.

Vrednost eBay akcija je snažno porasla, pa je njihova vrednost 17. januara bila 2,7 odsto veća. Ova vest poklapa se sa MONDO tekstom o porastu obima prodaje preko mobilnih telefona i drugih mobilnih uređaja, za koju i korisnici u Srbiji moraju biti spremni.

Prodaja preko mobilnih pametnih uređaja nije samo brža i lakša, nego može biti i povoljnija, a zaštićena je svim potrebnim mehanizmima od krađe i/ili zloupotrebe.

(MONDO - agencije)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA