Profesionalnu mrežu LinkedIn koristi 187 miliona ljudi, a način na koji ćete se na njoj pozicionirati umnogome zavisi samo da vas!
Kao i na drugim društvenim mrežama – najbitnija je redovna i, po mogućnosti svakodnevna angažovanost. Korisnici, koji bar jednom nedeljno objave link ka određenom sadržaju i podele ga sa svojim pratiocima imaju i do 10 puta više šansi da budu kontaktirani povodom novih poslovnih izazova. To će automatski rezultovati i povećanim brojem pronalazaka u okviru pretrage po kriterijumima, koje profili sadrže.
Aktivniji profili smatraju se relevantnijim i profilma koji su uvek u toku sa trenutnim dešavanjima, najčešće u oblastima u kojoj posluju, ali to ne mora biti slučaj. Mnogi profili objavljuju i informacije iz oblasti koje nisu njihova struka, što se ne smatra lošim. Naprotiv – takvi sadržaji su i te kako poželjni, jer šire oblast delovanja nekog korisnika i njegovog profila.
S obzirom na nedavne izmene u okviru LinkedIn interfejsa, statusi korisnika se sada objavljuju na početnim stranicama njihovih profila. Upravo zbog toga i treba iskoristiti ovu novu mogućnost za objavljivanje članaka, tekstova sa blogova ili sajtova, kao i različitih vrsta informacija.
Međutim, ne treba preterivati sa brojem postova, jer je ključ uspeha kvalitet njihovog sadržaja. Mnogi smatraju da nemaju vremena da budu aktivni na LinkedInu, ali s obzirom na to da postoje brojne aplikacije za mobilne uređaje i računare, ovaj izgovor se ne može smatrati opravdanim. Takve aplikacije postove sa Facebooka, Twittera ili ličnog bloga automatski prebacuju na LinkedIn, ako tu opciju potvrdite. Recimo, savetujemo vam da ažurirate status i na LinkedInu svaki put dok putujete na posao i nek vam to pređe u naviku, ako to već ne radite automatski sa Fejsa ili Twittera.
Na kraju napomenućemo i to da profili korisnika koji sadrže i fotografiju, imaju sedam puta veće šanse da budu pregledani u odnosu na profile bez fotografija. Korisnici koji postave fotografiju svog lika, takođe su u prednosti u odnosu na korisnike koji za to koriste neke druge, neobavezne fotografije.
LinkedIn je ipak, poslovna mreža i njenom održavanju i vođenju tako treba i pristupati.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.