LinkedIn profil: Kako ga učiniti popularnijim | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

LinkedIn profil: Kako ga učiniti popularnijim

Profesionalnu mrežu LinkedIn koristi 187 miliona ljudi, a način na koji ćete se na njoj pozicionirati umnogome zavisi samo da vas!

Ako znamo da se ovoj mreži svake dve sekunde pridruži nov član onda vam je jasno kolika je gužva među profilima i koliko je teško doći do pravih poslovnih kontakata. Ipak, postoje “one” neke cake, koje odvajaju značajnije profile od prosečnih. Pre svih to je svakako način na koji pojedini korisnici koriste različite mogućnosti ove mreže.

Kao i na drugim društvenim mrežama – najbitnija je redovna i, po mogućnosti svakodnevna angažovanost. Korisnici, koji bar jednom nedeljno objave link ka određenom sadržaju i podele ga sa svojim pratiocima imaju i do 10 puta više šansi da budu kontaktirani povodom novih poslovnih izazova. To će automatski rezultovati i povećanim brojem pronalazaka u okviru pretrage po kriterijumima, koje profili sadrže.

Aktivniji profili smatraju se relevantnijim i profilma koji su uvek u toku sa trenutnim dešavanjima, najčešće u oblastima u kojoj posluju, ali to ne mora biti slučaj. Mnogi profili objavljuju i informacije iz oblasti koje nisu njihova struka, što se ne smatra lošim. Naprotiv – takvi sadržaji su i te kako poželjni, jer šire oblast delovanja nekog korisnika i njegovog profila.

S obzirom na nedavne izmene u okviru LinkedIn interfejsa, statusi korisnika se sada objavljuju na početnim stranicama njihovih profila. Upravo zbog toga i treba iskoristiti ovu novu mogućnost za objavljivanje članaka, tekstova sa blogova ili sajtova, kao i različitih vrsta informacija.

Međutim, ne treba preterivati sa brojem postova, jer je ključ uspeha kvalitet njihovog sadržaja. Mnogi smatraju da nemaju vremena da budu aktivni na LinkedInu, ali s obzirom na to da postoje brojne aplikacije za mobilne uređaje i računare, ovaj izgovor se ne može smatrati opravdanim. Takve aplikacije postove sa Facebooka, Twittera ili ličnog bloga automatski prebacuju na LinkedIn, ako tu opciju potvrdite. Recimo, savetujemo vam da ažurirate status i na LinkedInu svaki put dok putujete na posao i nek vam to pređe u naviku, ako to već ne radite automatski sa Fejsa ili Twittera.

Na kraju napomenućemo i to da profili korisnika koji sadrže i fotografiju, imaju sedam puta veće šanse da budu pregledani u odnosu na profile bez fotografija. Korisnici koji postave fotografiju svog lika, takođe su u prednosti u odnosu na korisnike koji za to koriste neke druge, neobavezne fotografije.

LinkedIn je ipak, poslovna mreža i njenom održavanju i vođenju tako treba i pristupati.


(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi