Olimpijske igre na društvenim mrežama | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Olimpijske igre na društvenim mrežama

Tokom trajanja Igara u Londonu društvene mreže bile su posećenije nego uobičajeno, a apsolutni pobednik je Instagram.

Relativno nova Android i iPhone aplikacija, ako se uporedi sa vremenom za koje Facebook i Twitter imaju istu takvu, apslutni je rekorder po korišćenju tokom trajanja Igara u Londonu.

Sportisiti su najviše koristili Instagramda se međusobno “umreže“, kao i da fotografijama ilustruju dešavanja u selu i sa takmičenja. Najčešće spomenut brend je McDonallds, najviše korišćen telefona Samsung Galaxy S3, a njatraženiji je bio Usain Bolt.

Sajt mashable prenosi da su se Kanađani najviše interesovali za fudbal, Amerikanci za atletiku, a Britanci za gimnastiku. Tokom otvaranja Igara poslato je oko tri miliona tvitova, dok je zatvaranje ispratilo oko 2.3 miliona takvih kratkih poruka.

Kompletnu infografiku sa društvenih mreža pogledajte OVDE.

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA