LJUDI KUPUJU NOSIVE UREĐAJE VIŠE NEGO IKAD: Apple ponovo vodi | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

LJUDI KUPUJU NOSIVE UREĐAJE VIŠE NEGO IKAD: Apple ponovo vodi

Cela industrija nosive tehnike je u porastu, a to uključuje pametne satove, fitnes trekere i VR naočare. U prvom kvartalu 2021. godine isporučeno je preko 100 miliona jedinica, što je porast od 34,3% u odnosu na isti period prošle godine.

  Izvor: AP Photo/ Kin Cheung

Brojke od 100 miliona prodatih nosivih uređaja nisu toliko impresivne same po sebi, ali prvi kvartal svake godine je poznat po sporoj prodaji, jer se nastavlja na period velike kupovine pre novogodišnjih praznika u Q4.

Apple ponovo vodi

Fitnes trekeri ili pametne narukvice su postale jedna od najbrže rastućih kategorija globalno, iza pametnih telefona. Kompanija koja i dalje drži najveći deo ovog tržišta je Apple sa svojim Apple Watch pametnim satom, sa globalnim udelom tržišta od 28,8% u Q1. Sledi Samsung sa 11,3% iza koga su Xiaomi sa 9,7% i Huawei sa 8,2%.

Možda će vas zanimati

Ono što je interesantno je da se tržište svakodnevno širi, sa novim proizvođačima koji predstavljaju jako dobre uređaje i korak po korak otimaju deo kolača velikim igračima. IDC u svom izveštaju takođe navodi da pored pametnih satova najbrže rastuću kategoriju imaju digitalno povezani prstenovi, audio naočare i digitalni senzori. Ova potkategorija je za godinu dana porasla više od 50%.

Ovaj rezultat može biti posledica širećeg ekosistema pametnih uređaja i tehnologije koja nas okružuje u kojima korisnici zavise od specijalizovanih uređaja za određene radnje, umesto da se oslanjaju samo na telefon, tablet ili laptop. Sa druge strane, pametni telefon i dalje zauzima centralnu poziciju kada je u pitanju mobilni mozak naših svakodnevnih aktivnosti i veza sa povezanim uređajima.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA