GOOGLE ĆE POJESTI SVE KOLAČIĆE: Dosadnih napasti više neće biti na internetu, novi sistem koji štiti podatke korisnika! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GOOGLE ĆE POJESTI SVE KOLAČIĆE: Dosadnih napasti više neće biti na internetu, novi sistem koji štiti podatke korisnika!

I dalje će biti reklama, ali način na koje one dolaze do vas će biti drugačiji!

  Izvor: MONDO / Google

Poruke upozorenja da internet stranice koriste famozne "kolačiće" bi uskoro mogle da postanu prošlost!

Google razvija tehnologiju koja će zameniti te kolačiće koji za cilj imaju da korisnika internet pregledača natrpa reklamama.

Možda će vas zanimati:

Uz pomoć istih se prikupljaju privatni podaci korisnika koji posećuju internet stranice, a potom se ti podaci prodaju oglašivačima putem mrežne razmene podataka! Kompanija Google nije jedina velika tehnološka firma koja želi da "pojede" sve kolačiće. Kompanije kao što su Apple i Mozilla su već predstavile promene koje otežavaju da se njihovi korisnici nađu, odnosno izlože riziku tih kolačića!

Ipak, zamenjivanje kolačića sa novim sistemom je ogroman poduhvat, pošto se ceo ovaj ekosistem digitalnih oglasa, vredan više od 330 milijardi dolara, oslanjao na njih! Iako su neki izdavači počeli da koriste direktne podatke koje su otpremljene na sajtu od strane korisnika, u cilju oglašavanja, nemaju svi jaku vezu koja je potrebna da se prikupi toliko podatka (kao što to na primer ima Google, Facebook...). 

Da bi zamenili ove kolačiće, Google je počeo da testira novi API (Application Programming Interface) koji se zove FLoC ili Federated Learning of Cohorts. API trenutno postoji kao ekstenzija za Chrome internet pregledač. Koristeći algoritme mašinskog učenja, FLoC analizira podatke korisnika i potom pravi grupe sa više hiljada ljudi koji su posetili iste stranice. Za razliku od kolačića, ti prikupljeni podaci pojedinca iz ekstenzije nisu podeljeni. Umesto toga se svi ti podaci hiljade korisnika sa istim interesovanjima dele i koriste za ciljane reklame. 

Grupni menadžer proizvoda za poverenje i privatnost korisnika kompanije Google, Četna Bindra je pružila dalji uvid u to kako FLoC drži privatne podatke korisnika: "FLoC nudi novi način preduzećima kako da priđu ljudima sa relevantnim sadržajem i reklamama tako što grupiše veliki broj ljudi sa istim interesima. Ovaj pristup efektivno krije individuu u masi i koristi obradu na uređaju kako bi istorija internet pregledača neke osobe ostala privatna“.

Do sada su Google-ovi testovi FloC sistema pokazali da oglašavači mogu da očekuju da će videti najmanje 95 procenata konverzija po dolaru potrošenih na oglase u poređenju sa tradicionalnim oglašavanjem zasnovanim na kolačićima.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA