Anketa, kojom je obuhvaćeno 5.200 tinejdžera prosečne starosti 16 godina pokazuje da je iPhone daleko najpopularniji telefon današnjice i da Android nema nikakve šanse ni u budućnosti, jer o njemu gotovo niko ne razmišlja.
Neverovatan uspeh kompanije Apple, ako je suditi po istraživanju sprovedenom u SAD, kojim je obuhvaćeno najmanje 5.200 tinejdžera prosečne starosti tek iznad 16 godina.
Čak 85 odsto ispitanika poseduje iPhone, a čak 88 procenata njih bez razmišljanja je odgovorilo da će im i sledeći telefon biti - iPhone.
Ovo ne ostavlja baš puno prostora ostalim proizvođačima u ovoj vrlo važnoj grupi korisnika u SAD…
Prema istom istraživanju čak 52 odsto ispitanika poseduje par AirPods slušalica, dok je udeo onih, koji imaju Apple Watch tek 25 odsto, što jasno pokazuje gde kompanija ima prostora za rast.
Inače, prema objavi PhoneArena sajta, ovo je najveći procenat zastupljenosti nekog brenda u svakoj od kategorija ikad, od kada se sprovode slična istraživanja ne samo u SAD, nego svuda. Ovo pokazuje da Apple zaista ima veliku popularnost među postojećim korisnicima, što se odrazilo i na rezultate za Android, jer o tom tipu telefona, nevezano za robnu marku i proizvođača, razmišlja tek oko osam odsto tinejdžera - neće ga kupiti, nego razmišlja, ne zaboravite na taj podatak.
Najveći rast Apple će imati ponovo u okviru AirPods segmenta tržišta, jer njih u narednom periodu planira da nabavi makar 18 odsto ispitanika, od 5.200 anketiranih.
Istraživanje je pokazalo da interesovanje tinejdžera i mlađih od 16 godina opada za strimingom video sadržaja, kakav je Netflix, koji je u padu za dva odsto u odnosu na isti period prošle godine, ali je i video striming i dalje dosta zastupljen - čak 33 odsto vremena prosečno najmlađi vlasnici mobilnih u SAD provode u strimingu videa. Najpopularniji striming servis je Disney+, slede ga Amazon i Apple TV+, a YouTube je na četvrtom mestu.
Ispitanici, koji odrastu uz iPhone, a njih 88% će opet imati Apple telefon u budućnosti neće biti Android korisnici - zbog toga je naslov vesti takav kakav jeste...
Omiljena društvena mreža je, pogađate - Instagram, a slede Snapchat i kineski TikTok, koji Amerika svim silama pokušava da zaustavi u SAD (mnogim vladinim službama je zabranjeno da imaju TikTok na telefonima i poslovnim uređajima ili da ga koriste na poslu). Sledeća aplikacija po popularnosti je Twitter, a Facebook je tek peti i konstantno je u padu u ovoj grupi korisnika.
Prosečna zarada domaćinstva anketiranih Amerikanaca je 65.600 dolara i pitanjima nije obuhvaćen izvor novca za nabavku telefona, odnosno da li su ga klinci sami zaradili radeći za tzv. “pocket money“, koji je popularan u SAD ili su im telefone kupili roditelji.
Kako vam se čine ovi rezultati istraživanja?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.