Mreže u Srbiji su preopterećene i nisu svi u mogućnosti da zovu ili primaju pozive.
NAPOMENA: Telekom Srbija otkrio je razlog zašto mreže danima nisu radile kako treba, a problem bi sad trebalo da je otklonjen.
Originalna vest je u nastavku.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Sve mreže u Srbiji trenutno su preopterećene i nekim korisnicima nije omogućeno uobičajeno i nesmetano pozivanje ili primanje poziva.
Ne rade povremeno ni neki internet servisi i internet protok je otežan.
Problemi, nastali nakon uvođenja vanrednog stanja, koje korisnici prijavljuju su izbacivanje iz poziva odmah nakon ukucavanja broja i pritiska na taster za pozivanje, poruke da su bili nedostupni, iako je telefon u uobičajenom režimu rada, a primetno je otežano korišćenje interneta.
Pozvali smo kontakt centre sva tri nacionalna operatora i dobili isti odgovor - svesni su otežanog uspostavljanja poziva, jer je saobraćaj od juče iznenadno povećan i mreže su preopterećene. Korisnici su se već žalili na smetnje i sva tri operatora rade na tome da one budu što pre otklonjenje. Očekuju da će smetnje biti otklonjenje uskoro, a najranije u toku dana.
Korisnici ne mogu da uspostave vezu između brojeva iz iste, ali ni sa brojevima iz drugih mreža u Srbiji.
Nijedan od operatora još uvek nije izdao zvanično saopštenje o problemima niti o tome šta ih tačno izaziva, a informacije se ne mogu pronaći ni na njihovim sajtovima. Ipak, sva tri operatora, putem svojih Call Center-a rekla su nam da su svesni da smetnje postoje i da se radi na njihovom regulisanju.
Pratite zvanične kanale svojih operatora kako biste saznali šta se dešava i kad će saobraćaj biti normalizovan.
Da li i vi imate problema sa pozivima i mobilnim internetom?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.