Da, moguće je, ali samo, ako imate ovaj telefon!
Dešava se. Niste vi krivi, neke stvari se jednostavno dese kad se najmanje nadate!
Ispustite telefon sami. Ispusti ga neko drugi, sruši ga kućni ljubimac ili se jednostavno dogodi neki kvar sam od sebe… i to je nekad moguće...
Ako vam se desi bili šta od toga, uključujući i to da vaš mobilni telefon odbija poslušnost, gasi se sam od sebe, ne reaguje na dodir, ne čujete sagovornika ili ko zna šta još - rešenje je servis, naravno!
Međutim, nošenje telefona na servis oduvek je predstavljalo problem, jer to znači da ćete par dana biti bez uređaja. Srećom, kompanija Samsung ponovo je dokazala da osluškuje potrebe svojih korisnika, nudeći još jednu kvalitetnu i efikasnu uslugu.
Ako imate problem sa svojim mobilnim uređajem, više ne morate da čekate danima na rezultate dijagnostike i popravku, jer je za rešenje kvarova sada dovoljno svega 60 minuta, tokom kojih ćete imati priliku da u svom servisu pogledate epizodu omiljene serije na najvećem TV ekranu ili odigrate video igru.
Za to vreme, dok vi praktično uživate i ne mislite na telefon - on će već biti popravljen!
U slučaju da se radi o složenijem kvaru i da je za popravku, ipak potrebno više od sat vremena, Samsung ovlašćeni servis svakako će rešiti problem u što kraćem roku i dostaviti popravljeni uređaj direktno na vašu kućnu adresu.
S obzirom na to da se radno vreme servisa često poklapa sa vašim radnim vremenom, dogodi se da kada konačno odnesete svoj uređaj na popravku, servis bude zatvoren. Međutim, Samsung je doskočio i ovom problemu, s obzirom na to da servisni centri sada rade znatno duže, nastojeći da budu u skladu sa savremenim načinom života.
Osim toga, ukoliko niste u mogućnosti da donesete svoj uređaj lično u servis, ne brinite – tu je i pogodnost servisa u pokretu. Na vama je samo da nazovete Samsung pozivni centar, koji će organizovati dolazak do vašeg doma potpuno besplatno.
I to je to! Servis telefona je odjednom mnogo prijatnije iskustvo, zar ne?!
Voleli bismo da čujemo i vaše predloge i dosadašnja iskustva sa servisom telefona - šta biste voleli da se organizuje bolje, šta biste izmenili, šta vam se svidelo, bilo šta što biste želeli da podelite s nama. Mi ćemo se potruditi da oni koji to treba da čuju - to i saznaju. Komentari su, kao i uvek - vaši!
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.