Google MENJA NAČIN pretrage zbog novog algoritma i to će vam se dopasti! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google MENJA NAČIN pretrage zbog novog algoritma i to će vam se dopasti!

Najpopularniji pretraživač interneta - Google, promenio je svoj algoritam pretrage, zbog čega će uskoro u vrhu rezultata pretrage naglasak staviti na originalno izveštavanje.

  Izvor: Promo/Google/MONDO portal

To znači da nam ubuduće, kada otvorimo Google/Vesti, na prvim pozicijama neće više biti one "klikabilne" i popularne vesti, već originalne vesti nastale istraživačkim novinarskim radom. "U današnjem ubrzanom svetu vesti, originalno izveštavanje o nekoj temi ne ostaje dugo na vrhu", napisao je na svom blogu potpredsednik Google-a za vesti Ričard Gingras.

Jedna od najboljih Google vesti dosad:

Kompanija će izdati i nove smernice za svoje ocenjivače - više od deset hiljada ljudi, koji ocenjuju rad pretraživača. "Da bi verifikovali naše algoritme i pomogli sistemu da shvati autoritet pojedinih stranica, imamo više od 10.000 ocenjivača iz čitavog sveta, koji procenjuju naš rad. Njihova povratna informacija ne menja rang listu posebnih rezultata, koje ocenjuju. Umesto toga, njihove povratne informacije se koriste za evaluaciju i poboljšanje algoritma na način koji je primenljiv na sve rezultate", dodaje Gingras.

Google vesti su do sada su na sam vrh izbacivale sve one nedavne, od kojih korisnike većina nije ni zanimala, objašnjava Tehnopolis. "Davanjem boljeg pristupa originalnom novinarstvu za sve vrste priča - od filma, sporta, muzike i sveta poznatih, pa sve do ozbiljnog novinarstva iza pokreta #MeToo, krize sa opijatima i 'Panamskih papira' (Panama Papers), to će pomoći ljudima da budu bolje informisani o vestima koje im nešto znače", zaključio je Gingras.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte još zanimljivih Google vesti:

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA