Srbija ne dominira samo na parketu, nego i na NETU: "Pale" društvene mreže! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija ne dominira samo na parketu, nego i na NETU: "Pale" društvene mreže!

Nismo na prvom mestu, ali bićemo i tamo do kraja turnira...

 Izvor: MN Press

Srbija je do sada na Mundobasketu u Kini najviše pokazala na parketu, a to nije promaklo ni našim navijačima koji takođe dominiraju na društvenim mrežama!

U saopštenju FIBA koje je dostavljeno medijima ovog subotnjeg popodneva, navodi se da je od početka Svetskog prvenstva u Kini na društvenim mrežama ostvareno čak 8,2 milijardi "interakcija" koje su se ticale samog takmičenja.

Na top listi zemalja čiji su "heštegovi" najviše korišćeni za vreme Mundobasketa - Srbija je na visokom drugom mestu, iza Kine, ali potrudićemo se da to ispravimo!

Kako na društvenim mrežama, tako i kada/ako dođe do susreta na parketu...

Povezane vesti

Ovo je naravno u odnosu na korišćenje heštega #WorldGotGame na društvenim mrežama. Iako nema tačnih podatak iz FIBA, hešteg #USAGotGame je najpopularniji širom Interneta, dok je #SrbijaGotGame na drugom mestu.

Na trećoj poziciji su Kinezi, potom Japanci, zatim Grčka, dok su u deset "najengejdžovanijih" i Australija, Francuska, Filipini, Brazil i Italija.

Podsećamo vas da na društvenim mrežama koristite i hešteg #MONDOBASKET.


Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi