Nismo na prvom mestu, ali bićemo i tamo do kraja turnira...
Srbija je do sada na Mundobasketu u Kini najviše pokazala na parketu, a to nije promaklo ni našim navijačima koji takođe dominiraju na društvenim mrežama!
U saopštenju FIBA koje je dostavljeno medijima ovog subotnjeg popodneva, navodi se da je od početka Svetskog prvenstva u Kini na društvenim mrežama ostvareno čak 8,2 milijardi "interakcija" koje su se ticale samog takmičenja.
Na top listi zemalja čiji su "heštegovi" najviše korišćeni za vreme Mundobasketa - Srbija je na visokom drugom mestu, iza Kine, ali potrudićemo se da to ispravimo!
Kako na društvenim mrežama, tako i kada/ako dođe do susreta na parketu...
Ovo je naravno u odnosu na korišćenje heštega #WorldGotGame na društvenim mrežama. Iako nema tačnih podatak iz FIBA, hešteg #USAGotGame je najpopularniji širom Interneta, dok je #SrbijaGotGame na drugom mestu.
Na trećoj poziciji su Kinezi, potom Japanci, zatim Grčka, dok su u deset "najengejdžovanijih" i Australija, Francuska, Filipini, Brazil i Italija.
Podsećamo vas da na društvenim mrežama koristite i hešteg #MONDOBASKET.