Statusni simbol nove generacije nije mobilni telefon, automobil ili iPhone - ONE SU!
Kontroverzne bežične slušalice Apple kompanije, zbog kojih je Apple izbacio klasičan 3.5 mm ulaz za slušalice, Apple AirPods su statusni simbol 21. veka!
Business Insider u svom izveštaju kaže da je deo Apple kompanije, kojem pripadaju AirPods slušalice i Apple Watch odavno nadjačao iPad, stiže Mac odeljenje i postaje jedan od najznačajnijih ogranaka kompanije iz Kupertina. Očekivanja su takva da bi Apple u narednim godinama mogao da zarađuje najviše novca upravo od Servisa i uređaja poput AirPods slušalica i pametnog sata.
Pročitajte i ovo: AirPods nastavljaju dominaciju na tržištu slušalica
Američki sajt objašnjava da Apple AirPods nisu same doprinele ovom uspehu, ali su u godinama nakon premijere, kad su ih mnogi osporavali, dokazale da su bila vredna zamena klasičnog ulaza za slušalice i AirPods su postale statusni simbol među mladima, koji će jačati svoju poziciju, ali i povećavati prodaju u godinama, koje stižu.
Cena ovih slušalica je oko 200 evra u Evropi, što ih svrstava među skuplje, ali ne i najskuplje slušalice u kategoriji bežičnih. Zvuk nije spektakularan, kao ni trajanje baterije, nemaju izolaciju od buke, ali ljudi ih vole i kupuju sve više, ali ne zato što ih gube, kao što su predviđali neki.
Da li ste vi kupili Apple AirPods za sebe?
Što se nas tiče, ako ljudi to vole - to je to, nema dalje rasprave!
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.