Huawei ide dalje: Ulaže VIŠE u razvoj i istraživanja | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Huawei ide dalje: Ulaže VIŠE u razvoj i istraživanja

Huawei skočio za 11 mesta na FORTUNE 500 listi za 2019. godinu.

  Izvor: MONDO / Huawei

Nastavljajući višegodišnji trend rasta, Huawei se pozicionirao na 61. mestu na Fortune 500 listi za 2019. godinu. Ovogodišnje mesto, na kojem se brend nalazi, predstavlja skok za čak 11 mesta, u odnosu na prošlu godinu, i impresivnih 68 mesta u odnosu na 2017. godinu.

Fortune 500 lista rangira kompanije po ostvarenom prihodu i profitu, fokusirajući se na veličinu kompanije. Pozicija na Fortune 500 listi postala je važan pokazatelj, koji velike kompanije koriste kako bi odmeravale sopstvene snage, veličine i konkurentnost na međunarodnom nivou, što je parametar globalne ekonomije, koja prevazilazi sve granice, nacionalne i kulturološke razlike.

Unapređena pozicija na kojoj se nalazi kompanija Huawei je zaslužena, pokazujući porast prihoda od 22 odsto kao i profita od 27,5 odsto u odnosu na prošlu godinu. Ipak, snaga kompanije Huawei leži u nečem mnogo značajnijem. “Naš kontinuirani rast na Fortune 500 listi je još jedan od značajnih pokazatelja uspeha kompanije Huawei u 2019. godini. Posvećenost u isporuci najnovijih tehnologija našim korisnicima, sa fokusom na inovacije kroz posvećeno investiranje u istraživanje i razvoj, omogućilo nam je da uživamo u postignutim uspesima”, izjavio je Ričard Ju, direktor Huawei Consumer Business Group.

Ranije ove godine, kompanija Huawei našla se na 47. mestu ovogodišnje BrandZ Top 100 Liste Najvrednijih Svetskih Brendova, velikim delom zahvaljujući upravo inovacijama, kao što je napredni sistem kamera na Huawei P30 seriji; do sada neviđene inovacije ugrađene u Huawei Mate X pametni telefon, kao i iščekivani Huawei Mate 20 X telefon.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA