Facebook i Instagram mu ni KRAĐAMA ne mogu ništa | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook i Instagram mu ni KRAĐAMA ne mogu ništa

Čerupanje Snapchat aplikacije, koje su Facebook i Instagram tokom 2018. sproveli nad najpopularnijim opcijama ne da nije oslabilo tu mrežu, nego naprotiv!

  Izvor: Promo/Snapchat/Spectacles

Snapchat je, na iznenađenje mnogih, nikad popularniji! Sajt Mashable napisao je da je ta društvena mreža uzletela, dobijajući čak 13 miliona novih korisnika za samo tri meseca (tokom drugog tromesečja 2019. godine). Snapchat tako ima blizu 205 miliona dnevno aktivnih korisnika, što je značajno pobedilo predviđanja stručnjaka, ali je i najveći tromesečni skok te društvene mreže u više od tri godine.

Pročitajte i ovo: Još aduta u borbi sa beskrupuloznom Facebook mašinerijom

Koliko su analitičari pogrešili u vezi sa Snapchat aplikacijom govori predviđanje o rastu broja korisnika za dva miliona, što je skoro sedam puta manje, od stvarnog rasta korisnika. Takođe, predviđanja analitičara su potučena i u segmentu zarade, jer je od predviđanog blagog rasta Snapchat prijavio rast od gotovo 50 odsto, u odnosu na isti period prošle godine.

O Snapchat sumraku dosta se govorili nakon što su Instagram i Facebook tokom 2017. i 2018. godine praktično, kroz Messenger, Facebook i Instagram Stories, a ovih dana i WhatsApp Stories, praktično besramno iskopirali najpopularnije Snapchat opcije. Nakon toga korisnici su praktično izgubili ono što je Snapchat aplikaciju izdvajalo od svih ostalih.

Ipak, lepo je videti da su korisnici odlučili da ostanu uz Snapchat i pored svega!

Znamo da Snapchat nije naročito popularan u Srbiji, makar ni blizu koliko svi gore pomenuti konkurenti, ali zanima nas - da li vi koristite Snapchat?

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA