Tako činite sebi jednu uslugu...
Doakati oglašivačima poriv je mnogih korisnika globalne mreže, jer reklame su - SVUDA i sve ih je više! Otud je oprobani adblocker prvi na spisku ekstenzija pri instalaciji pregledača interneta, kao i isključivanje praćenja preko pregledača (koji je zaista deaktiviran, jer…).
U svrhu promocije Firefox Quantum pregledača, Mozilla u saradnji sa studiom Mschf (mischief) primenila je drugačiju taktiku. Projekat Track This pred podlim algoritmom za praćenje korisnika i plasiranje reklama zavarava trag otvaranjem specifičnih tabova, i to 100 komada, stvarajući lažnu istoriju poseta, objašnjava SK.
Pročitajte i ovo: OTVORILI SMO 100 tabova u Chrome-u i na 100. je pisalo...
O tematici tih tabova odlučujete sami. Na raspolaganju su vam četiri alter ega - hyperbeast (američki sleng za ljubitelja patika), filty rich (bogataš), doomsday (osoba koja se priprema za smak sveta) i influenser (objektivno, gora onlajn pošast od svih reklama i praćenja zajedno).
Pošto je neophodno omogućiti pop-up za ovu stranicu, jasno je da je više reč o kvazi-umetničkom performansu, nego o istinski korisnoj funkciji. Ipak, eto načina da počastite Chrome memorijom,
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.