Da li koristite fiksni telefon? (ANKETA) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li koristite fiksni telefon? (ANKETA)

Fiksni i dalje zvoni, za 90 dana 900 miliona minuta razgovora.

  Izvor: MONDO portal / Marko Čavić

MONDO je u septembru 2018, sa IFA 2019 konferencije u Berlinu, pisao da ćemo opet okretati brojčanike fiksnih telefona - i bili smo u pravu! Statistika RATEL-a pokazala nam je da je fiksni telefon u Srbiji i dalje relevantan.

Oko 2.42 miliona pretplatnika fiksne telefonije u Srbiji razgovaralo je u poslednjem kvartalu prošle godine oko 900 miliona minuta, što znači da je pretplatnik u proseku razgovarao 4.1 minut dnevno, pokazali su podaci RATEL-a, koji obuhvataju operatore, koji čine više od 99 odsto tržišta.

Broj pretplatnika u fiksnoj telefoniji i u četvrtom kvartalu 2018. godine nastavlja blago da opada, dok je ostvareni saobraćaj u blagom porastu u odnosu na prethodni kvartal. Pretplatnici se češće odlučuju za fiksnu telefoniju u okviru paketa (61 odsto), nego za kupovinu samostalne usluge fiksne telefonije (39 odsto).

U RATEL-u za Tanjug kažu da 88 odsto pretplatnika fiksne telefonije čine fizička lica, odnosno privatni korisnici. Od ukupnog broja pretplatnika fiksne telefonije, kod Telekoma je 81.8 odsto njih, 16.3 odsto je kod SBB-a, dok je udeo ostalih operatora minimalan. U međunarodnom saobraćaju preovlađuju dolazni pozivi.

Pročitajte i ovo: Opet ćemo okretati brojeve! (FOTO, VIDEO)

Broj pretplatnika paketa usluga u četvrtom kvartalu 2018. godine je u blagom porastu u odnosu na prethodni kvartal i iznosi oko 1.27 miliona, pa su tako najzastupljeniji paketi sa dve usluge, dok su najmanje zastupljeni paketi sa četiri usluge. Najveći broj pretplatnika paketa sa dve usluge koristio je paket, koji sadrži širokopojasni pristup internetu i distribuciju medijskih sadržaja (oko 54 odsto), dok je najprodavaniji paket sa tri usluge koji sadrži širokopojasni pristup internetu, fiksnu telefoniju i distribuciju medijskih sadržaja (oko 92 odsto). Paketi sa četiri usluge, koji sadrže širokopojasni pristup internetu, fiksnu telefoniju, distribuciju medijskih sadržaja i uslugu mobilne telefonije, u poslednjem su kvartalu 2018. godine ponovo postali dostupni za nove pretplatnike, pa je broj pretplatnika ovih paketa u porastu.

Najveći apsolutni rast pretplatnika beleže upravo paketi sa četiri usluge, mada je njihovo učešće u ukupnom broju pretplatnika svih paketa još uvek na relativno niskom nivou, navode u RATEL-u.

Kakva je situacija kod vas - da li je fiksni telefon i dalje važan?

Da li koristite fiksni telefon?

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA