Najlajkovanija slika ikad: 43 miliona ljudi je voli! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najlajkovanija slika ikad: 43 miliona ljudi je voli!

Smena na vrhu najlajkovanijih slika na svetu - jedno jaje pobedilo je sve ostale!

  Izvor: Instagram/Screenshot/KendallJenner

Već je 43 miliona ljudi lajkovalo sliku jajeta na Instagram mreži, postavljajući tako svetski rekord u broju lajkova, koje je jedna slika sakupila.

Kajli Džener, dosadašnja prvakinja, sad je na drugom mestu, jer jaje ima eksplozivan rast lajkova, objavio je The New York Times, koji navodi da nije poznato ko je sliku postavio, zbog čega i zašto poziv na obaranje svetskog rekorda u broju lajkova zaista radi.

Pročitajte i ovo: Zvanično, ona je YouTube kraljica (VIDEO)

Članica klana Kardašijan je brže-bolje reagovala na ovu smenu s trona tako što je razbila jaje o beton, ispržila ga na asfaltu i to objavila na svom Instagram profilu, za šta je skupila skoro 26 milion pregleda. Njena slika, koja je dosad bila broj jedan - rođenje ćerke - sakupila je manje od 19 miliona lajkova, ali Kajli, izgleda neće odustati od borbe za tron lako.

To je dobro, jer je nalog na kojem je jaje objavljeno najavio da počinje faza dva i da je slika jajeta, koja je oborila rekord samo početak. “Kakvo vreme da budete živi“, poručio je neko na jajetovom nalogu.

I zasta, slikao bičnog jajeta ima 43 miliona lajkova, nalog više od šest miliona pratilaca, a preko 2.2 miliona ljudi je imalo nešto da kaže na ovu sliku samo na tom nalogu... Da, baš sjajno vreme, zar ne?! Ako želite da pratite jaje u stopu, koristite #LikeTheEgg, #EggSoldiers, #EggGang oznake. Jeste li i vi lajkovali ovo, sad već čuveno jaje?

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži

View this post on Instagram

Take that little egg

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA