Korisnici u Srbiji imaju na raspolaganju 30 dana da takoreći testiraju mobilni telefon, koji su kupili i vrate ga, pod određenim uslovima, ukoliko njime nisu zadovoljni. I to iz bilo kog razloga!
Kompanija Motorola odlučila je da svim kupcima svojih telefona omogući veća prava nego što im Zakon o zaštiti potrošača garantuje. Pod okriljem kampanje “Probaj Motorolu“, svi koji kupe bilo koji Motorola mobilni telefon u periodu od 10.12. do 1.3.2019. i u 30 dana od dana kupovine zaključe da nisu zadovoljni svojim izborom, moći će da uređaj, fizički neoštećen i u originalnom pakovanju, vrate na prodajno mesto gde su ga kupili. Akcija će važiti kod svih operatora i prodajnih partnera u Srbiji.
“Mi ne pravimo kompromise kada se radi o kvalitetu naših uređaja. Svaki Motorola telefon je osmišljen, dizajniran i izrađen imajući na umu prvenstveno korisnika. Baš zbog toga i jesmo u mogućnosti da napravimo ovakav korak, kako bismo dokazali koliko poverenja imamo u naše uređaje“, izjavio je Vladimir Ostojić, direktor prodaje za Adrijatik regiju u kompaniji Motorola.
Ovo je prava prilika da vas podsetimo da su novi Motorola uređaji zasnovani na Android One platformi, što garantuje minimum dve velike nadogradnje operativnog sistema i makar tri godine ažuriranja bezbednosnim i Google zakrpama svakog meseca. Android One je važan i zbog toga što je gotovo “stock“, odnosno fabrički Android OS, neopterećen suvišnim korisničkim okruženjem i aplikacijama, koje se dupliraju.
Kako bi kupac ostvario prava iz promotivne akcije Probaj Motorolu, neophodno je da sledeći tehnički detalji budu ispunjeni:
- Motorola telefon je vraćen u roku od 30 dana od dana kupovine.
Telefon mora biti vraćen u neoštećenoj originalnoj ambalaži. Neophodno je vratiti i punjač koji je bio u pakovanju sa telefonom.
Da bi telefon bio vraćen neophodno je da ne bude fizički oštećen, što na prodajnom mestu utvrđuje prodavac. Prodavac na prodajnom mestu, gde ste kupili Motorola telefon, će izvršiti sledeći niz provera:
a) Obaviće vizuelni pregled celog telefona kako bi utvrdio da nema tragova tečnosti, pukotina, udaraca i većih ogrebotina. Sitne ogrebotine nastale prilikom ‘normalnog’ korišćenja telefona su prihvatljive i neće sprečiti povrat uređaja u sklopu promotivne akcije. Pod većim ogrebotinama se podrazumevaju, u skladu sa standardnim servisnim kriterijumima, sledeća oštećenja:
b) Na prednjoj strani telefona nisu dozvoljene ogrebotine duže i šire od 1mm kao i da ih ne bude više od dve u prečniku od 30mm.
v) Na zadnjoj strani i bočnim ivicama telefona nisu dozvoljene ogrebotine duže od 5mm i šire od 1mm kao i da ih ne bude više od tri u prečniku od 30mm. Ogrebotine su dozvoljene na tasterima pod uslovom da ne ometaju njihovu funkcionalnost.
g) Priključiće originalni punjač koji je u pakovanju stigao sa telefonom kako bi utvrdio da li se punjenje baterije obavlja i time će utvrditi da nije došlo do ošteljenja priključka kao i da je punjač ispravan.
d) Uključiće telefon kako bi utvrdio da je displej ispravan i da nema tačke, linije ili mrlje prouzrokovane eventualnim nagnječenjem uređaja.
- Ukoliko prodavac nije siguran da li se oštećenja zatečena na telefonu tumače kao fizičko oštećenje ili ne, ima pravo da uređaj pošalje u ovlašćeni servis na dodatnu potvrdu da li može biti prihvaćen u okviru promotivne akcije Probaj Motorolu.
- Ukoliko telefon ispunjava uslove za vraćanje u okviru promotivne akcije Probaj Motorolu, kupac može odmah na prodajnom mestu ostvariti svoja prava i u dogovoru sa prodavcem dobiti novac nazad ili zameniti telefon za neki drugi model Motorola telefona ili nekog drugog proizvođača.
I važna napomena: Motorola zadržava pravo promene tehničkih pravila ili da završi promociju pre 1.3.2019. i o tome blagovremeno obavesti sve partnere koji sprovode promociju Probaj Motorolu.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.