Da li se slažete sa ovim vrlo interesantnim statističkim podacima?
Proizvođači telefona zasipaju nas različitim inovacijama i dodatnim sposobnostima mobilnih telefona iz sezone u sezonu. Nešto od toga se primi, nešto ne. Nešto čak propadne, jer je stiglo pre vremena, kao što su, recimo ismejane prve dvostruke kamere, a danas ih imamo i po sedam na telefonu (!!!). Upravo o tome se radi - da li korisnici žele sve te dodatne opcije, svakakve inovacije i ko zna kakva još unapređenja svojih mobilnih telefona? S druge strane, da li proizvođači telefona pitaju korisnike šta oni, zapravo žele?
Pogledajmo prvo koji su trenutni trendovi u mobilnoj telefoniji:
- Što veći ekran, što manje kućište
- Neka ima kameru više, makar jednu
- Brzo punjenje i što veća baterija
- Integracija AR i VR usluga u telefone (Apple i donekle Samsung tu prednjače)
- Ekstravagantan dizajn i boje kućišta
- Mogućnost korišćenja za fitnes i “kvalitetniji život“ itd.
Sad, kad znamo šta su trendovi, možda smo i zaboravili neki, ali nije greška čak i da jesmo, nije nam baš jasno kome proizvođači telefona nude svoje uređaje, ako znamo da su očekivanja korisnika sasvim drugačija!
Šta korisnici mobilnih telefona zaista žele:
- Snažniju bateriju (95 odsto)
- Lakoću korišćenja uređaja (93 odsto)
- Što više memorije (90 odsto)
- Izdržljivost telefona (88 odsto) i
- Kvalitetnu kameru (86 odsto).
Šta korisnici smatraju potpuno nepotrebnim na mobilnom:
- Hardver i aplikacije za fitnes (manje od 40 odsto smatra ovu opciju korisnom)
- Aplikacije za podsećanje koliko vremena provode na telefonu (37 odsto njih se slaže)
- Otključavanje prepoznavanjem lica (33 odsto korisnika podržava)
- Roditeljsku kontrolu na uređaju (32 odsto korisnika kaže da je ovo OK) i
- AV i VR opcije i aplikacije (samo 30 odsto korisnika ovo želi).
Pročitajte i ovo: Gasi se još jedna marka telefona (u ponudi i kod nas)
Kao što imate priliku da zaključite - želje korisnika i ono što im proizvođači nude se u velikom broju slučajeva ne poklapa, po Statista istraživanju. U istraživanju je učestvovalo 1.900 građana SAD i drugih država tokom novembra meseca, što je dovoljan broj da se lako vidi da će korisnici ili morati da smanje očekivanja ili će proizvođači morati da se prilagode korisnicima tj. onome što oni žele.
Šta mislite, ko će prvi popustiti i šta kažete na istraživanje, slažete li se s njim?
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.