Huawei prestigao Apple | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Huawei prestigao Apple

Nakon izveštaja za treće tromesečje iz više izvora, Huawei je novi broj dva.

  Izvor: MONDO portal / Marko Čavić

Huawei je napao broj dva još krajem prošlog tromesečja, kad je nekoliko kompanija, koje se bave analizom prodaje na tržištu mobilnih telefona objavilo da je Huawei prodao više telefona, nego Apple. Nakon trećeg tromesečja situacija je mnogo jasnija i Huawei je potvrdio da je proizvođač broj dva.

Pročitajte i ovo: Huawei i Honor menjaju Android drugim sistemom

Ovog puta izveštaj stiže iz Counterpoint Research kompanije, koja je navela da je Huawei zatvorio 14 odsto svetskog tržišta u poslednjem tromesečju, dok je Apple uzeo 12 odsto. Sa 19 odsto Samsung kompanija je i dalje broj jedan.

Kineski Xiaomi je četvrti sa devet odsto, OPPO peti sa isto toliko, VIVO je šesti sa sedam odsto i Lenovo je sedmi sa tri odsto učešće na mobilnom tržištu. Svi ostali nisu prešli tri odsto ukupnog udela na tržištu.

Huawei je ispred Apple kompanije u Aziji (Huawei 15 odsto tržišta, Apple ispod 10), Evropi (Huawei 22 odsto, Apple 19), Latinskoj Americi (Huawei 13 odsto, Apple četiri) i u regiji Afrike i Bliskog Istoka (Huawei 11 odsto, Apple pet).

Pročitajte i ovo: Pazite ekran novog Huawei telefona!

Ipak, Apple je neprikosnoven u SAD, gde je Huawei kompaniji zabranjena prodaja u većem broju slučajeva. Tamo Apple drži 39 odsto tržišta, drugi je Samsung sa 26, treći LG sa 17, četvrti Lenovo sa osam i Alcatel je peti sa pet odsto ukupnog tržišta.

Izveštaji ostalih kompanija za analizu podataka pokazuju slične rezultate, pa ovog puta nema sumnje da je Huawei zaista prestigao Apple (prošlog tromesečja bili su prilično blizu jedan drugom, ovog puta je razlika “opipljivija“, odnosno makar dva odsto u korist kineske kompanije).

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA