U mnogim azijskim zemljama fudbalski navijači španskih klubova jedino preko Facebook Sport Streaming servisa mogu da prate Primeru.
La Liga i Facebook potpisali su ekskluzivan ugovor, po kojem stanovnici Indije, Avganistana, Bangladeša, Butana, Nepala, Maldiva, Šri Lanke i Pakistana naredne tri sezone mogu da prate Špansku ligu isključivo preko te društvene mreže.
Najbolji sajtovi za gledanje sporta uživo
U pomenutim zemljama Facebook ima oko 348 miliona korisnika, što je značajan postotak ukupne populacije, koju Facebook ima. Detalji “otkupa“ prava na emitovanje La Liga prenosa nisu objavljeni, ali kad je “Sony Pictures Network“, dosadašnji držalac prava na emitovanje, tokom 2014. godine otkupio ta prava, koštalo ga je preko 32 miliona dolara, objavio je Rojters.
Sve vesti Primera lige na jednom mestu >>>
Spoj društvenih mreža i sportskih prenosa uživo u najvećim ligama nije novost i različite kompanije već emituju sportske prenose uživo u SAD i Velikoj Britaniji, ali ne besplatno, kako će biti slučaj sa španskom ligom u Facebook "režiji".
Direktor razvoja sportskih prenosa rekao je za strane medije da će samo u početku prenos biti besplatan, a da će nakon početnog perioda biti uvedene reklame, koje će ciljati korisnikove potrebe na osnovu podataka, koje Facebook ima o njima - tzv. ciljano oglašavanje, koje na ovoj društvenom mreži i na internetu funkcioniše već dugo.
Facebook će emitovanjem La Liga programa zapravo izvršiti najveći striming eksperiment do sada i pokušati da unapredi svoju ponudu i poziciju kao globalnog sportskog striming medija.
Amazon radi iste stvari sa NFL-om u SAD i Premijer ligom u Velikoj Britaniji, čiji prenosi će ove godine biti poslednji put emitovani samo na TV-u, a od naredne i na svim Amazon Prime servisima, koji će uključivati i pretplatu za NFL i Premijer ligu i sve druge, koje do tada Amazon bude pribavio za sebe.
I veliki Disney radi isto sa Overwatch eSport ligom - mečevi svih nivoa se emituju isključivo na Disney digitalnoj platformi, za koju se plaća mesečna pretplata, ostavljajući tako YouTube ili Twitch uskraćenim za jedan od najpopularnijih eSport sadržaja u zemljama u kojima Disney posluje.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.