Da li neko čita vaše mejlove? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li neko čita vaše mejlove?

Evo šta kaže Google povodom GMail skandala!

  Izvor: Promo/Google

Internet zajednicom proširila se panika u utorak uveče, pošto je objavljeno da GMail omogućava svojim zaposlenima, ali i trećim licima da čitaju email poruke korisnika.

"Vol strit žurnal" objavio je da čitave stotine proizvođača najrazličitijih softvera imaju uvid u poruke korisnika, kroz aplikacije treće strane. U nekim od slučajeva, preneo je taj list, kompromitovane su bile hiljade naloga korisnika.

"Vol strit žurnal" navodi primer marketinške kompanije Return Path koja nudi besplatne alatke za organizovanje email poruka, a čiji su radnici "opušteno" pročitali oko 8.000 poruka GMail korisnika, kako bi dobili uvid u njihove potrebe i želje kada je u pitanju organizacija inboksa.

Tu je i Edison Software koji nudi slične usluge, a čiji su programeri čitali hiljade mejlova korisnika kako bi usavršili svoju "Smart Reply" opciju.

Google se oglasio na blogu i pokušao da smiri strasti besnih korisnika.

"Praksa automatskog procesuiranja navela je javnost da pogrešno pomisli da neko u našoj kompaniji ima pristup svim porukama i da ih čita. Kako bismo bili savršeno jasni – NIKO od nas ne čita vaše GMail poruke, osim u veoma specifičnim slučajevima kada vas o tome obavestimo i tražimo vašu jasnu saglasnost, ili kada je u pitanju bezbednost naših korisnika, traženje 'bagova' ili zloupotreba naloga," navodi Google.

"Treća lica i njihove aplikacije smeju da imaju pristup samo zatraženimk relevantnim podacima, u slučajevima kada su jasno stavili do znanja ko su i šta su im namere," dodaje Google čiji mejl servis ima više od milijardu aktivnih korisnika mesečno.

Da li im verujete? Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA