YouTube "ubija" Facebook | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

YouTube "ubija" Facebook

Mladi korisnici preskaču Facebook i vreme radije provode na YouTube mreži.

  Izvor: Mondo

Sajt za postavljanje i gledanje video snimaka, YouTube, najpopularnija je društvena mreža među američkim tinejdžerima, dok popularnost Facebook mreže među tom populacijom opada, pokazuju rezultati istraživanja.

Prema istraživanju Pew Research Center organizacije, oko 85 odsto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi YouTube, što je više u poređenju sa 72 odsto tinejdžera koji koriste društvenu mrežu Instagram i 69 odsto koji koriste Snapchat.

Popularnost Facebook platforme opada među tinejdžerima u SAD, pa tu društvenu mrežu koristi 51 odsto, što je manje u odnosu na 71 odsto u periodu između 2014. i 2015.

Pju centar ne navodi razloge za opadanje popularnosti najveće društvene mreže, ali dodaje da tinejdžeri tradicionalno prestaju da koriste mreže koje su postale “mejnstrim“ i koje koriste njihovi roditelji. U istraživanju se navodi da 95 odsto tinejdžera ima pametni telefon ili pristup takvom uređaju, što je veliki skok u odnosu na 73 odsto u prošlom istraživanju. Oko 45 odsto tinejdžera izjasnilo se da koristi internet "gotovo svakodnevno" i to je gotovo duplo više u odnosu na prethodno ispitivanje.

Mnogi eksperti zabrinuti su zbog sve mlađih korisnika društvenih mreža, posebno zbog male dece koje koriste društvene mreže, uključujući i Facebook Messenger dizajniran za decu. Kako se navodi u istraživanju, nije jasno da li su društvene mreže dobre ili loše za decu. Skoro polovina ispitanih tinejdžera smatra da korišćenje društvenih mreža nema nikakav uticaj na njih, 31 odsto smatra da je uticaj pozitivan, a 24 da je negativan.

U istraživanju koje je rađeno od 7. marta do 10. aprila učestvovala su 743 ispitanika.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA