Facebook izgubio 100 milijardi, menja pravila | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook izgubio 100 milijardi, menja pravila

Pritisak na Facebook je sve veći, baš kao što je veći i pad vrednosti kompanija, koji se procenjuje na 100 milijardi dolara!

  Izvor: YouTube/Screenshot/Harvard University

Kompanija Facebook će korisnicima omogućiti veću kontrolu nad njihovom privatnošću tako što će olakšati upravljanje podacima i redizajnirati meni za podešavanja, saopšteno je još jednom iz te kompanije, u svetlu skandala vezanog za curenje ličnih podataka više desetina miliona korisnika.

Iz Facebook sistema navode i da će u narednim nedeljama predložiti ažuriranje kompanijske politike o korišćenju podataka i o pravima i obavezama vezanim za korišćenje njihovog servisa, kako bi se što bolje prikazalo koje sve informacije ta društvena mreža prikuplja i na koji način ih koristi, prenosi agencija Rojters.

Odoše i zečice sa Fejsa...

Osim redizajniranja menija za podešavanja za mobilne uređaje, Facebook je saopštio da će kreirati novi meni s prečicom za privatnost, koji će korisnicima omogućiti da bolje zaštite svoje naloge i kontrolišu lične informacije. Takođe će omogućiti korisnicima da obrišu podatke koje su podelili, uključujući postove i upite za pretraživanje.

Evo šta sve Facebook zna o vama i s kim to deli

Još jedan šokantan Facebook detalj

Cukerberg: Glupaci mi veruju. Asanž: Brišite Fejs!

Prošle nedelje otkriveno je da je firma Kembridž analitika, zajedno sa Facebookom, na nezakonit način zloupotrebila više desetina miliona podataka korisnika te mreže uoči američkih predsedničkih izbora.

Zbog te afere, vrednost akcija Facebook-a na berzama pala je za oko 18 odsto, što je tržišnu vrednost kompanije umanjilo za skoro 100 milijardi dolara.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA