Facebook izgubio 3.3 milijarde jednom odlukom | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook izgubio 3.3 milijarde jednom odlukom

Odluka da se Facebook vrati na staro izdanje, da se umesto reklama gledaju objave prijatelja, koštala ga je mrežu 3.3 milijarde dolara.

 Izvor: MONDO portal

Odluka Marka Cukerberga da se najveća društvena mreža vrati na staro izdanje, odnosno da se umesto reklama u News Feed-u korisnika prate isključivo objave prijatelja, koštala je Facebook oko 3.3 milijarde dolara, a vrednost deonica kompanije pala je za oko 4.4 odsto.

Vedrana Rudan Cukerbergu: „Ti bahati Ameru“

Britanski The Independent piše da je, nakon što je Facebook početkom januara objavio promene, vrednost deonica već sledeći dan opala na berzi. Američki Forbes je izračunao da će ovaj potez Marka Cukerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4.4 odsto njegovog ukupnog ličnog bogatstva.

Facebook u Srbiji ostaje zauvek ovakav?

Cukerberg je, kao razloge za ovu izmenu, naveo da je želeo da na sajtu prioriteti budu objave prijatelja i porodice, a ne poslovi i brendovi. "Stvorili smo Facebook kako bi pomogli ljudima da ostanu povezani i da postanemo bliži ljudima, koji su nam važni. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji, kao što su objave kompanija, brendova i medija, zagušuju privatne trenutke, koji nas vode uzajamnom povezivanju", rekao je Cukerberg.

U kompaniji Facebook rekli su da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika, koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi