Na skupu u Sloveniji pričalo se i o popularnosti sportskih klubova, organizacija i sportista u regionu na Facebook-u. Pogledajte ko su lideri!
Društvene mreže, pogotovo Facebook, postali su deo osnovnog "alata" za širenje ideja, popularnosti, "glasa".
U svetu šou-biznisa, a najpopularniji sportovi, poput fudbala i košarke, svakako jesu deo tog sveta, Facebook je izuzetno bitno "oružje" u jačanju podrške i sticanju novih navijača. Mnogi sportisti u svetu i te kako dobro zarađuju od sponzorisanih objava na svojim Facebook, Instagram ili Twitter profilima.
Selfiji koji donose milione!
Kakvo je stanje u ovom regionu, nekada znanog kao Jugoslavija?
Na konferenciji u Sloveniji predstavljeno je trenutno stanje, a lideri su i dalje FK Crvena zvezda (u konkurenciji klubova i sportskih organizacija) i hrvatski fudbaler, član madridskog Reala Luka Modrić.
Oni imaju najviše pratilaca na svojim Facebook stranicama.
FK Zvezda "beži" zagrebačkom Dinamu za čak 200.000 pratilaca, slede Hrvatski fudbalski savez, KK Crvena zvezda, FK Partizan i KK Partizan.
Luka Modrić ima blizu osam miliona pratilaca na Facebook-u, a jedini koji mu je blizu je najbolji srpski teniser svih vremena Novak Đoković.