Svim korisnicima usluga mts Kontakt centra od nedavno je na raspolaganju novi servis „Mi čekamo za vas“,koji pruža mogućnost uštede jednog od najznačajnijih resursa današnjice - vremena.
Besplatna usluga povratnog poziva omogućava maksimalnu uštedu vremena u situaciji kad su svi operateri Kontakt centrazauzeti. Korisnici tad imaju mogućnost da ostave broj telefona na koji žele da budu kontaktirani, prekinu vezu i svoje vreme posvete drugim obavezama. Zahvaljujući modernoj tehnologiji, sistem će čekati u redu umesto korisnika i uputiti povratni poziv za isto onoliko vremena, koliko bi proveli na telefonu čekajući na javljanje operatera.
Pozivom na broj Kontakt centra 0800/100100, ukoliko je predviđeno vreme čekanja duže od jednog minuta, govorni automat će saopštiti procenjeno vreme čekanja i ponuditi mogućnost korišćenja usluge „Mi čekamo za vas“, a na vama je da vreme koje ste ranije provodili čekajući da se javi prvi slobodni operater, provedete onako kako sami želite.
„Neprestano se trudimo da svima koji sa našom kompanijom komuniciraju pozivanjem Kontakt centra pružimo kvalitetnu uslugu, a savremena tehnologija nam je u tome veliki saveznik. Želimo da sva nova znanja i najbolja iskustva primenimo i u svom radu, stavljajući u centar našeg interesovanja zadovoljstvo korisnika. Uslugu „Mi čekamo za vas“ smo lansirali nedavno i prvi komentari korisnika su odlični“ izjavila je ovim povodom Katarina Janković, vodeći inženjer za razvoj funkcionalnosti Kontakt centra.
mts je prvi operator u Srbiji koji je svojim korisnicima pružio ovo unapređeno iskustvo i time postavio nove standarde na telekomunikacionom tržištu.