I ne, nećete moći da ih blokirate!
Nakon što je naterao svoje korisnike da pređu na Messenger kako bi četovali, Facebook najavljuje da će svima koji koriste tu aplikaciju "nametnuti" i reklame.
Facebook je objavio da testira plasiranje reklama na aplikaciju Messenger kako bi na globalnom nivou povećao prihode od reklama. Messenger, prema proceni te kompanije, mesečno koristi 1,2 milijarde korisnika.
Reklame će vam se prikazivati na Home sekciji aplikacije, a ukoliko na njih kliknete, odvešće vas ili na stranicu brenda, ili u prozor za četovanje u kome možete ostvariti interakciju sa predstavnicima brenda.
Očistite svoj News Feed!
Ranije je Facebook omogućio oglašivačima da direktno četuju sa korisnicima Messengera, ili da im šalju sponzorisani sadržaj.
Reklame su već testirane u Australiji i na Tajlandu, a plan je da svi Facebook servisi – dva već pomenuta, Instagram i WhatsApp – budu optimizovani za reklamni sadržaj. Od svih njih, jedino još WhatsApp odoleva plasmanu reklama.
Korisnici će, piše "Gardijan", moći da nakratko sakriju određene reklame, ali neće moći da ih ugase u potpunosti.
Facebook oko 85 odsto profita od reklamiranja dobija preko mobilne platforme, ali eksperti predviđaju da će reklamiranje preko glavne aplikacije biti sve manje do kraja ove godine, što znači da će se "Fejs" osloniti na prihode iz više odvojenih platformi kako bi nastavio da profitira.