Facebook preuzima emitovanje Lige šampiona | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook preuzima emitovanje Lige šampiona

Kao deo dogovora sa Fox Sport medijskom grupom, Facebook će uživo emitovati mečeve Lige šampiona.

  Izvor: (AP Photo/Kirsty Wigglesworth)

Najveća društvena mreža na svetu obezbedila je prava na emitovanje Lige šampiona u grupnoj fazi, osminu finala i mečeve četvrtfinala UEFA evropskog sportskog takmičenja. Prava na emitovanje mečeva uživo obezbeđena su za američku teritoriju, ali kao što smo već navikli, korisnici iz drugih zemalja lako pronađu „alate“ pomoću kojih omoguće i sebi da gledaju sadržaj zaključan po regionima.

Facebook postaje medijska kuća

Facebook je odluku da sa Fox Sport-om potpiše saradnju doneo nakon što je tokom ovogodišnjeg finala Lige šampiona, u kojem je Real Madrid pobedio Juventus, zabeleženo gotovo 100 miliona interakcija na ovu temu, koje je napravilo 34 miliona korisnika! Ovi korisnici aktivno su koristili Facebook dok su gledali prenos Real Madrid - Juventus, komentarišući, deleći linkove, slike i druge sadržaje u vezi sa utakmicom. U tim trenucima „angažman“ na mreži po korisniku bio je neverovatno visok i Facebook to želi da proširi i još više iskoristi u budućnosti.

Nema odbrane od Ronalda, Real 12. put ŠAMPION!

Facebook će prenositi mečeve na engleskom i na španskom jeziku, a portal Mashable navodi da najveća društvena mreža planira da pravi još više partnerstava sa sportskim medijskim kućama, ali i onima koje prave ili emituju zabavne, dokumentarne i muzičke sadržaje.

Sledeći korak u razvoju Facebook mreže svakako je prvo preuzimanje, a onda verovatno i produkcija i stvaranje različitog medijskog sadržaja. Jasno je da je ovo samo početak i da će Facebook uskoro proširiti listu podržanih zemalja u kojima će emitovati sportske, ali i mnoge druge TV sadržaje uživo.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA