Google će skloniti reklame, ako platite! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google će skloniti reklame, ako platite!

Google je ponovo uveo Contributor program sa kojim, uz finansijsku naknadu, uklanja reklame sa sajtova.

 Izvor: MONDO / Google

Google je ponovo lansirao proizvod po imenu Google Contributor koji omogućava ljudima da plate mesečni doprinos da bi izbegli reklame i koji kompenzuje sajtove za izgubljeni profit.

Google Contributor "ad removal pass“ pridružuje se nekoliko novih mera koje Google pokreće da očisti onlajn reklamiranje i zaustavi pretnju zaradi od stane ad blocker-a.

Kompanija je takođe lansirala Funding Choices, koji će omogućiti izdavačima da prikažu poruku posetiocima koji koriste ad-blocker i ponudi im pretplatu bez reklama uz pomoć Contributor-a.

GMail pojačava prisustvo veštačke inteligencije

"Sa Funding Choices, koji je sada u beti, izdavači mogu prikazati podešavajuću poruku posetiocima preko ad blockera, pozivajući ih da ili omoguće reklame na njihovom sajtu ili da plate propusnicu koja uklanja sve reklame na tom sajtu uz pomoć novog Google Contributor-a,“ objašnjava Sridar Ramasvami, stariji potpredsednik Google-ovog reklamnog i prodajnog biznisa.

Za sada samo 12 sajtova učestvuju u programu, uključujući Business Insider UK, Eurogamer i Popular Mechanics.

Posetioci napune Contributor propusnicu sa 5 dolara pa se doprinos po stranici oduzme i plati sajtu. Nije jasno koliko će to tačno koštati krajnje korisnike a do svakog je izdavača da podesi svoju cenu po stranici. Korisnici mogu da dodaju ili izbacuju sajtove sa svojih propusnica. Izdavači se mogu prijaviti za Contributor na njihovom sajtu.

Chrome: Google će blokirati sam sebe, blago nama!

Google je takođe potvrdio The Wall Street Journal izveštaj da će lansirati ad filter opciju na Chrome početkom 2018. godine, koja blokira reklame koje se ne poklapaju sa Coalition for Better Ads standardima prihvatljivosti.

"Planiramo da Chrome prestane da prikazuje reklame, uključujući i one koje poseduje ili servisira sam Google, na sajtovima koji se poklapaju sa Better Ads standardima, počevši od ranih meseci 2018. godine,“ rekao je Ramasvami.

Funding Choices izlazi u severnoj Americi, Ujedinjenom Kraljevstvu, Nemačkoj, Australiji i Novom Zelandu, dok će još zemalja dobiti pristup kasnije u toku godine, prenosi ZDNet.

Koristite blokiranje reklama? Treba ovo da znate

Google Contributor je zapravo prvi put lansiran 2015. godine sa istim ciljem kao i sada, ali se nikada nije proširio van SAD-a. Google je prestao sa naplatom u janaru ali su najavili unapređenu verziju kasnije u toku 2017. godine, što se i desilo.

Trud da se neutralizuju ad blockeri dolazi nakon što se njihova upotreba pojačala i nastavlja da se penje. Od decembra, 615 miliona, ili oko 11 odsto korisnika interneta, je koristilo ad blocker. Anketa koju je sproveo Google nad 1.000 ljudi u SAD-u i Evropi je otkrila da je 63 odsto korisnika koristilo ad blocker zbog toga što je bilo previše reklama, dok je 48 odsto koristilo da blokira nervirajuće reklame.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi