Twitter razbesneo korisnike novom promenom | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Twitter razbesneo korisnike novom promenom

Nova politika privatnosti na Twitter platformi izaziva negodovanje, jer su mnogi osetljivi podaci korisnika sada dostupni oglašivačima u cilju pravljenja "personalizovanih reklama" za svaku osobu.

  Izvor: Promo/Twitter

Tviteraši lude zbog ažuriranja politike privatnosti na Twitter platformi i nekih novih opcija na sajtu koji mu omogućavaju da deli gomile ličnih informacija sa oglašivačima. Iako se nikakvi novi podaci ne skupljaju, ove promene, od kojih su neke navodno dobre za privatnost, izazivaju nelagodnost među korisnicima Twitter-a.

Ažuriranja uključuju jednu opciju, sa kojom Twitter prolazi kroz korisnikov profil i aktivnosti da odredi njihova interesovanja. Ona se mogu uključiti i isključiti od strane korisnika ako to žele. Krajnji cilj je, svakako, iskorišćenje tih informacija za pravljenje personalizovanih reklama.

Twitter konkurencija televiziji?

Ova društvena mreža je, takođe, odlučila da počne praćenje aplikacija koje korisnik ima pored Twitter-a na telefonu, njegovu lokaciju i koje sajtove je posetio. Ovo poslednje je samo za sajtove koji integrišu Twitter-ov sadržaj, kao što je ugradnja tvitova. Kompanija, međutim, neće čuvati podatke o posetama stranici za korisnike koji se nalaze u Evropskoj Uniji i EFTA državama, prenosi Forbes.

Twitter prikazuje koliko oglašivača prate korisnike, što se može videti na Your Twitter data sekciji u podešavanjima. U interesu transparentnosti, postoji i mogućnost da vam se pošalje lista tih oglašivača.

 Twitter, opcije Izvor: screenshot/twitter

Iako je moguće da se odustane od takozvanog reklamiranja baziranog na interesima u personalization and data podešavanjima, Twitter je najavio da neće isključivati nikog sa lista oglašivača. Imajući u vidu da je Twitter bukvalno primorao korisnike na sve te promene bez neke određene dozvole, kompanija je verovatno već podelila te informacije sa oglašivačima, koji će nastaviti da koriste podatke za ciljane reklame.

Nova Politika Privatnosti neće biti primenjena do sredine juna. Twitter kaže: "Koristeći naše usluge od 18. juna 2017. godine i dalje, slagaćete se sa ovim promenama."

Istorijski tvit, retvitovan 3.5 miliona puta!

Lako je razumeti zašto Twitter ovo radi. Katastrofalni finansijski rezultati poslednjih godina ih teraju na ovakve korake. Primer toga je razlika u gubicima, gde su u prvoj četvtini 2015. godine bili oko 90 miliona dolara u minusu, a za isti period 2016. ti gubici su skočili na 167 miliona dolara. Ovaj sistem oglašavanja bi trebao da pojača zaradu sajta, i prema blogu, ove promene su dizajnirane da se ukalupi celo Twitter iskustvo, tako da su tvitovi koji bi bili interesantni korisnicima, direktno poslati.

Ali to ne smiruje besne korisnike, koji na ovoj platformi, veoma glasno izražavaju nezadovoljstvo.

Twitter je barem učinio mogućim brzu promenu podešavanja da se ljudi mogu lako odjaviti sa personalizovanih reklama. Treba samo otići na privacy i safety u podešavanjima i isključiti Personalization and Data opciju.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

____________________________________________________________________

MONDO Android aplikacija je opet tu: PREUZMITE JE!

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA