Facebook očerupao Snapchat - ukrao SVE! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook očerupao Snapchat - ukrao SVE!

Facebook ubacuje Stories opciju i na svoju glavnu aplikaciju. Ova opcija je poput onih već uvedenih na Instagram WhatsApp i Messenger, i omogućava vam da u periodu od 24 sata podelite video ili sliku sa filterima.

  Izvor: MONDO portal/Facebook

Facebookje napokon završio kloniranje Snapchat-a, te se i Stories opcija pojavljuje na glavnoj Facebook aplikaciji, nakon pojavljivanja na ostalim aplikacijama kao što su Instagram, WhatsAppi Messenger u zadnjih par meseci. Zajedno sa tim stiže i nova in-app kamera sa gomilom filtera kao i mogućnost direktnog slanja.

Stories opcija se testira još od januara u određenim zemljama pa znamo šta da očekujemo, a to je da radi isto kao na Instagram-u. Stories stoje iznad News Feed-a i traju po 24 sata, mogu imati video i slike sa mnoštvom filtera, efekata i sličica. Postoji čak i posebno dugme za kameru u gornjem levom uglu aplikacije. Interesantno je primetiti da je Facebook priznao Snapchat kao „pionira“ u ovoj oblasti.

Mala grupa umetnika kreira filtere i radi na njihovoj regionalnoj adaptaciji. Takođe sarađuju sa raznim brendovima, da bi napravili tematske filtere, poput Moćnih Rendžera, Minions i Wonder Woman. Planiraju i da ubace „nove načine za Facebook zajednicu da stvara svoje okvire i efekte,“ u narednim mesecima.

Ono po čemu se Facebook razlikuje od drugih aplikacija, je opcija da se podeli Priča direktno na News Feed i Timeline, što daje dodatnu vidljivost, jer se nalazi među standradnim postovima. Uz pomoć Direct opcije, priča se može deliti i sa određenim ljudima, pi[e TNW.

Poplava GIF-ova u najavi

Na Instagram-u je ova opcija bila izuzetno popularna, gde ju je čak 150 miliona ljudi koristilo u januaru. Sa druge strane, ista opcija se na WhatsApp-u uopšte nije proslavila, što je, predpostavlja se, zbog toga što stoji u zasebnom delu koji ljudi nisu toliko posećivali.

Za sada nam ostaje samo da sačekamo da vidimo kako će se ova opcija primiti na glavnoj Facebook aplikaciji, ali veruje se da će podeliti uspeh koji je doživela na Instagram-u, prvenstveno zbog toga što je na vrlo prominentnom mestu.

Sledeći, traženi korak je da se sve tri platforme spoje po ovom pitanju, te da se jedna priča deli odjednom na sve tri. Ali to neće skoro doći na red, jer Facebook želi da istestira šta radi najbolje na kojoj platformi, i generalno da vidi kako se razvija cela priča.

Koje god vam je mišljenje o Stories opciji, jasno je da je taj format tu da ostane. Ove nove opcije bi se trebale pojaviti na Facebook-u svima, počevši od danas.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA