Isključili su vam mobilni telefon zbog duga? Evo rešenja! Uz mts uslugu Uključenje na reč mobilna ili fiksna linija će vam odmah biti na raspolaganju.
Niste stigli da platite račun za mobilnu ili fiksnu liniju na vreme i zbog toga vam je linija isključena?
Imate mogućnost da vam mts usluge mobilne ili fiksne telefonije budu na raspolaganju odmah nakon plaćanja računa, i to bez čekanja na evidentiranje uplate, uz uslugu Uključenje na reč.
Da biste uključili svoju mobilnu liniju nakon isključenja, pratite sledeće korake:
- Pozovite broj 0800 100 100 sa mobilnog broja koji želite da uključite (poziv je besplatan);
- Odaberite opciju 2 za informacije o uslugama mobilne telefonije;
- Automat će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu;
- Nakon dobijanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - Uključenje na reč, i;
- Automat će vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.
Sa druge strane, ukoliko želite da uključite usluge fiksne telefonije, pratite sledeće korake:
- Pozovite broj 0800 100 100 sa fiksnog broja koji želite da uključite (poziv je besplatan);
- Odaberite opciju 3 za informacije o uslugama fiksne telefonije, Interneta, mts TV i Box paketa;
- Automat će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu;
- Nakon dobijanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - Uključenje na reč, i;
- Automat će vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.
Za više informacija o usluzi Uključenje na reč posetite mts sajt. Bez čekanja na evidentiranje uplate, brzo uključite vašu mobilnu ili fiksnu liniju uz uslugu Uključenje na reč!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.