Facebook savetuje partnere da se aktivnije oglašavaju kod ljudi koji su izašli iz veze.
Raskinuli ste, srce vam je slomljeno, očajni ste i ne znate šta ćete sad. Tu je Facebook, stari prijatelj koji zna kako vam je. On to zna zato što ste mu sve rekli, sa kim ste raskinuli pa ste sada single, posle koliko vremena, šta ste gledali i tražili nakon raskida.
To su sve informacije koje će iskoristiti da bi vam uvalili jeftin let za Rim ili Aljasku (u zavisnosti da li ste vi raskinuli ili su sa vama raskinuli) ili neke krpice, video igre ili šta god vam treba da bi lakše preboleli rastanak.
Jeziva Facebook činjenica
Na Facebook IQ stranici, na kojoj FB daje savete oglašivačima, se pojavio članak, u kom su prikazane neke interesantne stvari o navikama ljudi koji su raskinuli.
Korišćenje ove društvene mreže raste i do četiri puta u danima nakon raskida, gde se korisnici više posvećuju ljudima iz njihovog života koje su možda zapostavili tokom veze.
Takođe je primećeno da ljudi tada žele da isprobaju neke nove stvari, da kupe ono što nisu mogli dok su bili u vezi i vrlo često da pobegnu na neko vreme. Kupovine putnih aranžmana porastu i za 25 odsto posle objave raskida na FB-u.
Slavite i vi 13. Facebook rođendan!
Koristeći te podatke ovaj IT gigant savetuje i usmerava oglašivače da krenu u agresivniju kampanju nakon što osobe objave da nisu više u vezi jer su tada ranjivi i laki na kreditnoj kartici.
Zato, ako ste raskinuli, isključite se sa interneta, provodite vreme uživo sa prijateljima i porodicom i tako se oporavite, vaše srce i vaš novčanik će vam biti zahvalni.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku, Twitteru i Instagramu.