Facebook u frci zbog lažnih vesti i objava | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook u frci zbog lažnih vesti i objava

Najveća društvena mreža na udaru kritika da je sadržaj koji plasira korisnicima lažan, neproveren i sve češće ih dovodi u zabludu. Cukerberg reagovao saopštenjem.

  Izvor: Justin Sullivan/Guliver/Getty Images

Osnivač i direktor Facebook mreže, Mark Cukerberg, najavio je da će ta društvena mreža preduzeti mere povodom lažnih vesti, pošto je optužena da je uticala na rezultate američkih predsedničkih izbora (primeri lažnih Facebook vesti, koje su navodno promenile tok izbora).

Cukerberg je odbacio kritike da je Facebook uticao na ishod izbora, ali i dodao da želi da se smanji broj lažnih vesti. „Na Facebook mreži, više od 99 odsto sadržaja je autentično, a samo mali deo su lažne vesti i prevare“, naveo je Cukerberg, dodajući da je zato izuzetno malo verovatno da su prevare i lažne vesti uticale na izbore u SAD.

Tramp: Džaba joj pare, imam Facebook i Twitter

Cukerberg je rekao da Facebook ne želi prevare i da je cilj da se korisnicima ponudi sadržaj koji smatraju najsmislenijim, kao i tačne vesti, zbog čega je počeo rad za obeležavanje prevara i lažnih vesti.

 Mark Cukerberg, Zukerberg, Facebook, Fejsbuk Izvor: Justin Sullivan/Guliver/Getty Images

BBC navodi da bi Facebook mogao da krene koracima Google News servisa, koji je u oktobru počeo "proveru činjenica", kako bi se označile sumnjive priče i povezale s kredibilnim portalima koji su pokazali da su netačne, što je postignuto algoritmom.

Edvard Snouden o Donaldu Trampu: Brine me drugo...

Facebook je eksperimentisao i sa urednicima, ali su moderatori optuženi da su skloniji prema liberalnim stavovima, nego prema sadržaju koji je pogodovao Donaldu Trampu, republikanskom kandidatu koji je pobedio prošle nedelje na izborima u SAD, dodaje BBC.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA