Viber: Važno obaveštenje za sve korisnike! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Viber: Važno obaveštenje za sve korisnike!

MONDO portal dobio je posebno saopštenje Viber kompanije u kojem se razjašnjava situacija s uvođenjem reklama.

  Izvor: Promo/Viber

Povodom teksta objavljenog na temu mogućeg uvođenja reklama u Viber aplikaciju, baziranog na izjavi koju je generalni direktor Viber kompanije za tržište SAD Skot Nelson na tu temu dao portalu DigiDay, MobIT je dobio razjašnjenje direktno od kompanije Viber.

PREUZMITE novi Viber!

Saopštenje prenosimo u celosti:

Ono što izdvajamo kao najvažnije jeste da se "osnovno iskustvo" koričćenja aplikacije Viber neće menjati, tačnije, pozivanje i slanje poruka putem Vibera neće imati bilo kakav vid reklama ili reklamnog sadržaja - čime Viber ostaje dosledan svojim osnovnim principima!

Sa druge strane, Viber je posvećen tome da korisničko iskustvo za prjem i praćenje raznolikog i novog sadržaja čini sve bogatijim i pristupačnijim, po realnim zahtevima korisnika i tržišta.

S tim u vezi, Viber razmatra, sa opštih pozicija planiranja takvih inovacija isključivo u segmentu plasmana sadržaja kroz druge funkcije aplikacije, načine i modalitete kojima bi - nenametljivo i u duhu odnosa koji je izgrađen od njegovog nastanka sa preko 754 miliona korisnika širom sveta - obogatio njihovo iskustvo razmene informacija tog profila.

S obzirom na to da se sve aktivnosti u vezi s ovim nalaze u veoma ranoj fazi planiranja, kompanija Viber će sa zadovoljstvom podeliti najvažnije informacije po ovom pitanju sa uredništvom i cenjenim čitaocima portala mondo.rs i ostalim medijima u Srbiji i svetu, sa željom da sve dalje inovacije budu dobrodošle i od koristi za svoje korisnike“.

Viber je OMILJENA Android aplikacija u Srbiji!

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA